úterý 9. dubna 2013

Hodíme se k sobě? 4/8

A co se dělo, když Jack dorazil k Jannovi?

Bezmocně jsem se svezl po stěně sprchového koutu. Zhluboka jsem dýchal a snažil se poskládat aspoň jednu smysluplnou větu.
"Bože..." bylo nakonec to nejdelší, na co jsem se zmohl.
Jani se na mě s úsměvem zadíval. Voda mu stékala po tváři, lepila mu vlasy na kůži...
"Přání?" zamumlal.
"Jsi snad Bůh?" kousl jsem se do rtu a chytil ho za boky. "I když, vlastně bys dost dobře mohl být..."
Zaculil se na natáhl krk, aby mě mohl políbit. Na jeho ústech a jazyce jsem ještě cítil svoje vlastní sperma.
Přitáhl jsem si Janiho k sobě, blíž, potřeboval jsem cítit jeho tělo na svém.
"To to bylo TAK úžasný?" zasmál se. "Protože jinak nevím, proč by ses takhle rozněžnil..."
"Ještě sis neužil svoje," konstatoval jsem.
"Ne? Pohled na tebe, to bylo lepší než sex..." zaculil se.
Zamrkal jsem. Počkat, to mi jako říká, že v posteli nestojím za nic?! Ne, to určitě ne, ale...
"Aha, takže ty bys TOHLE tělo snad omítnul?" pozvedl jsem obočí.
"Co jako? Vystouplý břicho, chlupatá k tomu, a skoro žádný svaly? Ne, nikdy," špitl a jeho rty se mi přisály na krk. "Jsi přímo stvořenej k mazlení, víš to? Tak měkkoučkej..."
"Hele, máš něco proti chlupům?" odtáhl jsem se a zadíval se na jeho hrudník, který byl po těch dvou měsících ještě mnohem chlupatější. "Jmenovitě TY?!"
"To jsem neřekl," zavrtěl hlavou. "Pojď sem..."
"Počkej," odstrčil jsem ho mírně. "A co jsi myslel tím měkkoučkým? Že jsem tlustej?"
"Japí, zlato, jsi jak ženská," ušklíbl se. "Ne, nejsi tlustej. Jsi akorát."
"Proti tobě jsem ale zápasník sumo ty... tyčko jedna..." zahihňal jsem se. Dloubl jsem ho palcem do žeber, nemohl jsem si pomoct, chtěl jsem ho škádlit.
"Jo, nějak jsem přes ty věci kolem cédéčka zapomínal jíst..."
"A holit si hrudník."
"Hele, co proti tomu máš?" přimhouřil oči. "JMENOVITĚ ty..." přejel prsty po mém břiše.
"Pokud se ti na tom něco nelíbí, nebudu se bránit, když mě budeš chtít oholit," zavrněl jsem.
"Nápodobně," pokýval. "Jackie, tak už pojď ke mně..."
"Přece jen si chceš užít svý?" usmál jsem se a jemně vzal do ruky jeho penis.
Jenže on moji ruku něžně odstrčil. A přesunul tu svoji na... Bože, už zase?
"Užít svý? Tak trochu..." pošeptal mi do ucha, načež mi začal okusovat lalůček. "Chci tě... Chci tě pěkně ošukat..."
"Bože," vydechl jsem. "Zlato, ale mě po tom božským orálku jen těžko unesou nohy. A ten sprcháč je přece jen docela malej na to, aby.."
"Ve sprchovým koutě to dělat nebudeme, neboj," ujistil mě. "Od jistý doby to právě nevyhledávám."
"Copak? Rozbil sis při sexu hlavu?" zasmál jsem se.
"Ne, já ne, ale tehdejší brouček měl na čele tři stehy," odvětil klidně. Zvedl ruku a zastavil proud beztak chladnoucí vody. "Takže teď se otřeme... a přesuneme to do postýlky."
"Super..." zamumlal jsem. "A uděláš mi to dneska zezadu?"
O pár minut později mě V NÁRUČÍ nesl do ložnice. A co přišlo PAK...

Žádné komentáře:

Okomentovat