pátek 5. dubna 2013

Jack ja Sammy

Autor: Arvari
Žánr: Nefalšovaná slashárna
Přístupnost: NC-17
Postavy: Vidíte nadpis? Tak přesně ty. Pairing od Štefiho, pokud se nepletu...
Shrnutí: Jack Sammyho potřebuje. Svým způsobem.
Počet slov: 1114
Poznámka: Nic nevím, nikoho neznám, nikdy se nestalo, ačkoliv... Nikdy neříkej nikdy...

Vystoupil jsem na poslední schod a zhluboka se nadechl. Zatraceně, proč ten blbec musí bydlet v posledním, neboli čtvrtém, patře baráku bez výtahu? Jak ho to vůbec může BAVIT?!
Udělal jsem pár kroků k příslušným dveřím a zazvonil jsem.
Chvíli se nic nedělo. Pak se ozval šramot, pak zvuk, který zněl jako dopad kytary na podlahu, pak pár nadávek. Ach, Japí zase neměl dobrou náladu. Ne, že bych to nevěděl, vzhledem k tomu, že mi nevybíravými slovy psal zprávu, kterou bych si do normální řeči přeložil asi jako 'prosím, přijď ke mně, potřebuju tě' (jako by snad hrozilo, že takovou kravinu Jack někdy vypustí z pusy), ale tak nějak jsem doufal, že ho to přejde, než dorazím, nebo to aspoň bude o trochu lepší, protože třičtvrtě hodiny je většinou maximum času, které Jackie potřebuje na to, aby vychladnul.
Dveře se otevřely a mně se naskytl pohled, jaký jsem přesně očekával. Jack měl na sobě černé džíny a seprané tílko, pod očima měl dokonalé černo, jelikož byl zřejmě včera někde venku (a Jackie se prostě ZE ZÁSADY neodličuje), a rozcuchané vlasy mu trčely na všechny strany.
"Nazdar," ohrnul Jack horní ret, což je prakticky to nejvřelejší přivítání, kterého se vám od něj může dostat.
"Ahoj," usmál jsem se tak mile, jak jsem jen uměl. "Potřebuješ mě k něčemu?"
"Jo, docela jo," kývl s úšklebkem a odlepil se ode dveří. "Dovnitř."
Pak mě nechal, otočil se zády a odešel do ložnice. Na každém kroku zhoupl boky. Ach tak. Takže je to TOHLE 'potřebuju tě'...
Rovnou jsem si zul boty a odložil si džínovou bundu. Vydal jsem se za ním.
"Zase jste se s Rakel poštěkali?" dotázal jsem se už ve dveřích ložnice, zatímco jsem sledoval, jak se Jack přehrabuje v nočním stolku.
"Samozřejmě..." procedil skrze vyceněné zuby. Pak se napřímil. "Ta zatracená děvka!"
"Copak?" pozvedl jsem obočí.
"Odnesla mi lubrikant, samozřejmě! Ta KURVA!" vyštěkl a vyřítil se kolem mě zpět do předsíně.
"Víš, tak bys o svojí ženě neměl mluvit," zavolal jsem za ním. Odpovědí mi bylo prásknutí dveří. A vzhledem k tomu, že u kuchyně spojené s obývacím pokojem dveře nebyly a na koupelnu jsem viděl, musely to být dveře od pracovny.
Chvíli se ozýval jen rachot všemožných odstrkovaných a odhazovaných věcí. Pak Japího vítězný smích.
A o pár vteřin později se vynořil zase přede mnou a v ruce vítězně svíral malou tubičku s lubrikačním gelem.
"Ale o tom, že mám tajný zásoby v pouzdře na kytaru, Rakelinka nemá ani tušení..." zazubil se zlomyslně. "Fajn. Zapadni do ložnice."
"A co jste si zase udělali?" pokoušel jsem se z něj dostat, zatímco za námi práskl dveřmi.
"To rozhodně není tvoje věc," odpověděl ostře a vtiskl mi tubičku s gelem do ruky. "Jediný, o co ty se máš starat, je to, abys mě kurva dobře ošukal."
Vyschlo mi v ústech. Jack si přetáhl tílko přes hlavu a stáhl si kalhoty. Samozřejmě neměl spodní prádlo. Typický Japí.
A když si klekl na postel, zadečkem ke mně, a popolezl zhruba doprostřed matrace, lokty se opřel... Jeho prdelka trčela do vzduchu.
Začal jsem se spěšně svlékat.
No co, vždyť je to pravda. Co je mezi Jackem a jeho manželkou, to je mezi Jackem a jeho manželkou. On se přece taky nestará o mě a moji ženu.
Tričko dopadlo na zem.
Popravdě, je jen jedna věc, o kterou se u mě Jack zajímá...
Kalhoty a trenýrky se připojily k tričku.
Dobře, dvě.
Stáhl jsem si ponožky a zahodil je.
Private Line a můj penis, víc ho nezajímalo. A jestli ano, nedával to na sobě znát.
"Trvá ti to," sdělil mi netrpělivě Jack.
"No jo, už jdu..." ušklíbl jsem se a klekl si za něj na postel.
"Jestli se odvážíš zdržovat, zabiju tě," varoval mě.
"No jo, já vím. Jsi kurva, Jacku, víš to?"
"Nemysli si, že lichotkama mě nějak rozněžníš," frkl. "Tak dělej, už mi tam ty prsty... Jo, Sammy..."
Zabořil obličej do matrace a tiše zakňučel, zatímco jsem ho prsty rychle připravoval. Pak trochu lubrikantu na mě, byl jsem za tu chvíli vážně NEHORÁZNĚ vzrušený, a...
"Tak co, Jackie?" vydechl jsem, když jsem do něj vstoupil. "Vyhovuje ti to takhle?"
Zvedl hlavu a zavrněl jako spokojené koťátko.
"Naprosto vyhovuje, Sammínku... Ale laskavě se začni hejbat, ANO?!"
Samozřejmě, že jsem poslechl. Začal jsem s pomalými přírazy. Jackie znovu sklonil hlavu a začal sténat.
"Takhle, Jackie?" zaculil jsem se.
"Ne. Přidej. Pořádně. Chci OŠUKAT!"
"Trpělivost přináší růže," poučil jsem ho.
"Nechci růži. Chci opíchat úplně jiným způsobem, než poskytuje nějaká blbá růže! Sammy, tak mě už mrdej..."
Dalo se tomu odolat?
Ne, samozřejmě, že nedalo.
Splnil jsem mu jeho přání a výrazně zrychlil tempo. Jackie, který to podle všeho přeci jen nečekal, zalapal po dechu.
"Tak takhle, zlato?"
"J-jo..." kuňkl. "Sammy..."
Rukama jsem ho chytil za boky, abych do něj mohl přirážet ještě líp a rychleji. Fajn, takže to bude přesně taková bleskovka, jakou má Japí nejradši. A když se to tak vezme, pokud přijde na sex právě s ním, mně se to tak taky líbí. S Jackem by to snad ani jinak nešlo...
Jeho pěst pevně sevřela přikrývku a Jackie hlasitě vykřikl.
"T-tam..." vypravil ze sebe. "Sammy!"
"Jackie..." špitl jsem.
I za cenu mírného zpomalení (protože pořád to bylo DOST rychlé) jsem pravačkou sklouzl na jeho penis. Odměnou mi bylo další slastné zakňučení.
Sténal a křičel a oběma rukama mačkal přikrývku. Tak intenzivně, až mu bělaly klouby prstů.
"Sammy. Sammy. Sammy. Sammy!" opakoval skoro neustále. Nikdy jsem nechápal, proč má při sexu takovou potřebu věčně mi říkat jménem, ale líbilo se mi to, jo, líbilo.
Pak se Jackovy ruce definitivně podlomily a on tvrdě dopadl obličejem na matraci, která ztlumila jeho výkřik, ve kterém jsem i tak poznal svoje jméno. Na ruce jsem ucítil jeho sperma, vlhké a teplé.
Mně samotnému stačilo jen pár dalších rychlých přírazů. Síla mého orgasmu mě ale tak zaskočila, že jsem skončil zhroucený na posteli vedle Jacka, dlaň položenou na jeho kouzelném zadečku.
Chvíli jsme tam jen leželi a zhluboka oddychovali. Po té chvíli Jack otočil hlavu a zadíval se mi do očí. Na tváři mu hrál úsměv.
"Tak co?" pozvedl jsem obočí a dlaní ho pohladil po zádech.
"Lepší," zavrněl. "Mnohem lepší..."
"Super. Tak už mi řekneš, co jste si zase udělali?"
Pomalu se posadil.
"Fajn," zabručel. "Dáš si pivo?"
"Jo, díky. I když sprcha by asi byla vhodnější," zaculil jsem se.
"Dáš si sprchu a pak pivo?" upravil svou nabídku.
"No, Jackie..." zasmál jsem se. "Kdo by odolal?"

Žádné komentáře:

Okomentovat