pátek 5. dubna 2013

Wilde vs. publicita

Autor: Arvari
Žánr: Komediální, s lehkou příchutí slashe
Přístupnost: 'Nudné', jak by pravil Štefi
Postavy: Jann Wilde, Sir Christus
Shrnutí: Jann a Christus spolu už nějakou chvíli nemluvili. Teď by se Christus rád na něco zeptal...
Počet slov: 367
Poznámka: Nic nevím, nikoho neznám, nikdy se nestalo, ačkoliv... Nikdy neříkej nikdy...
Poznámka 2: Nevím, jestli jste to postřehli, ale The Salvation (PODPOROVANÍ Tommim) měli v úmyslu vyhodit do vzduchu most v Turku. Wilde se o tom na svém blogu vyjádřil jako o blbosti. A myšlenka se objevila tak nějak sama od sebe...

"Christusi?"
"Nazdar, Wilďáku."
"Ty ještě máš mý číslo?"
"Skoro to tak i vypadá."
"Páni. Dlouho jsem tě neviděl. A neslyšel."
"No, teď mě minimálně slyšíš."
"Jo, zjevně. Takže... Co potřebuješ?"
"Ále, nic zvláštního. Četl jsem to, co jsi naposled psal na ten svůj blog."
"Počkej, vzhledem k tvým schopnostem, když přijde na elektroniku jinou než tu, co patří ke kytaře... Jak se ti to povedlo?!"
"Ha. Ha. Ha. Wilďáku."
"Fajn, tak co máš za problém s tím, co jsem tam psal?"
"Spíš se já ptám, co máš za problém s vyhazováním mostů do vzduchu."
"Jo, to mě mohlo napadnout, že půjde o tohle."
"Proč ti vyhazování mostů do vzduchu přijde jako nesmysl?"
"Protože já, milý Sire Christusi, se radši soustředím NA HUDBU."
"Jo, to jsem si taky přečetl."
"Tak proč se ptáš?!"
"Počkej! Mně je to už jasný!"
"To bych se divil."
"Tebe sere, že jsi na to nepřišel sám!"
"Jak to víš?!"
"Ách, jasně. To tě točí. Jen si to vem. Od prosince nahráváš cédéčko, děláš všechno, platíš všechno, dřeš, aby to bylo PERFEKTNÍ, a doufáš, že si lidi všimnou. A pak se v novinách stejně píše jen o tom, jak se Sir Christus přestěhoval do Helsinek, nepije, má práci a novou skupinu a chystá se vyhodit most do vzduchu, zatímco o tobě se píše jen na tvejch stránkách, kam si to stejně musíš napsat SÁM! A ty by sis přál, abys to s tím mostem bejval vymyslel TY!"
"Koukám, ty jsi nějak zbystřil, co nechlastáš."
"Myslíš? Dík..."
"Chrisíto?"
"Ne, ten most ti rozhodně nepřenechám."
"Chrisi, PROSÍM!"
"Můj most! Najdi si svůj!"
"Kolik polorozpadlejch mostů je podle tebe ve Finsku?!"
"Dám krk na to, že dost. Nemluvě o dalších do vzduchu vyhoditelnejch věcech."
"Jsi hrozně lakomej, víš to?"
"Hele, ale mám pro tebe jinej způsob, jak zařídit, aby se o tobě psalo."
"Poslouchám."
"Co bys řekl na titulek 'Jann Wilde spí se Sirem Christusem', hm?"
"Co bych řekl?"
"Áno."
"No, nejspíš něco jako... Kde přesně v těch Helsinkách bydlíš?"

Žádné komentáře:

Okomentovat