pátek 12. dubna 2013

Jak se to stane? 4/13

Pamatujete ještě, jak jsem vám slíbila... incest?

Večer jsem se namísto obligátní sprchy rozvalil ve vaně. Neměl jsem ani tu nejmenší chuť masturbovat vestoje.
Tedy, já vím, URČITÁ část mého těla stát musela, ale rozhodně jsem se nechtěl držet na nohou a snažit se při orgasmu nesesout k zemi, jako se mi občas stávalo, když jsem se nechal moc unést.
A když jsem si hezky užil a vylezl z koupelny (velmi, velmi tiše a nenápadně) a vstoupil do našeho pokoje...
Našel jsem Mattiho sedět na kraji postele, oči slastně zavřené, a usilovně si honit.
Instinkt by nejspíš velel zase neslyšně vycouvat, zavřít za sebou dveře a jít si třeba uvařit kafe.
Dveře jsem zavřel. Ale zevnitř.
Nevšiml si vůbec ničeho.
Opřel jsem se o zeď a kochal se pohledem na Mattiho tělo.
Vyhonil jsem si, ale byl jsem nadržený. Pořád. Potřeboval jsem něco víc, sakra. Sakra, sakra, sakra.
Byl jsem asi až moc nadržený, než abych zvládl přemýšlet.
"Nehodila by se ti pomoc?" slyšel jsem se říkat tu nejotřepanější frázi, co v takové situaci jen můžete vyslovit.
Jeho tvář vystřelila vzhůru a ruka se k mé velké nelibosti zastavila. Na jeho tváři se rozhostil nechápavý a nepatrně vyděšený výraz.
"CO?!" vypravil ze sebe.
"Pšt," řekl jsem tiše a pomalu a potichu (roky získaná praxe) otočil klíčem v zámku. "Matti..."
"Hele, Jukko-"
"NEŘÍKEJ..." zavrčel jsem, "mi Jukko."
Udělal jsem krok k němu.
"B-bráško?" pípl.
Zatraceně, co se se mnou dělo?
Ale on byl tak... hezoučký, v té své čtrnáctileté nevinnosti. A vědomí, že mu s nejvyšší pravděpodobností zatím NIKDO neudělal ani TOHLE, mě dostávalo do kolen.
Což tedy nebyl důvod, proč jsem na ta kolena nakonec před postelí padl. Ne, k tomu mě vedla jen prostá touha být ten PRVNÍ, co...
"Věř mi, Matti..." zamumlal jsem, když jsem ho vzal do ruky. "Takhle je to mnohem větší zábava..."
Ani se nepohnul. Jen se zachvěl, když jsem ho vzal i do úst.
"Jukko," špitl.
Ne, nezabiju ho.
Vlastně to není TAK špatné jméno.
Minimálně od něj zní dobře.
Z jeho momentálně pootevřené pusinky s klepajícím se spodním rtem...
Přestal jsem.
"Lehni si na postel," rozkázal jsem, a on bez zaváhání poslechl.
No, upřímně, taky bych poslechl, kdybych za sebou přišel a začal se kouřit...
Zase jsem ho vzal do úst.
Byla to jeho první sexuální zkušenost, MUSELA BÝT, protože kdyby ne, dávno s tou první machroval. To nemohlo trvat dlouho.
Jeho prsty, jeho kouzelně hbité a šikovné prstíky vklouzly do mých vlasů a pevně je sevřely, tak pevně, že by to možná mohlo bolet, kdybych momentálně nebyl prostě jen dokonale vzrušený.
Nemusel jsem se extra snažit, žádné zvláštní triky, prostě nic... a zaklonil hlavu, zavzdychal a udělal se mi do pusy.
Sevření jeho prstů v mých vlasech povolilo. Cítil jsem, jak se mu třesou stehna. Slyšel jsem jeho zrychlený dech.
A mě začalo pomalu docházet, co jsem právě udělal...

Žádné komentáře:

Okomentovat