pátek 12. dubna 2013

Jak se to stane? 5/13

Tak, a teď k tomu, jaký názor má Matti...

Nevěděl jsem, co si myslet.
Jen tak si přijde do pokoje, když si honím. A nemá ani tolik slušnosti, aby na sebe neupoutával pozornost a prostě zatraceně zmizel.
Co je to vůbec ZA OTÁZKU, jestli by se mi nehodila pomoc?!
A pak prostě jen tak padnul na kolena a VYKOUŘIL MĚ.
V životě mi to ještě nikdo neudělal. V životě mě nikdo ani nekouřil, ani nehonil, ani NIC. A najednou přede mnou klečel můj vlastní BRATR a měl mě v puse a...
A nejhorší bylo, že sotva minutku po mém orgasmu se zvedl, přešel ke svojí posteli, rozvalil se na ni a vzal si knížku.
A začal mě prostě a jednoduše IGNOROVAT.
Proč… PROČ mi to jen dělal?
Vždyť já to sakra původně ani nechtěl! Ale teď jsem to musel být JÁ, kdo se tiše užíral nejistotou a pochybnostmi a…
Nesnášel jsem ho. Vážně. Měl jsem chuť ho uškrtit.
Vyhýbal se mi týden. Skoro se mi ani nepodíval do očí. Mluvil se mnou jen před mámou, patrně aby jí to nebylo podezřelé.
Představa, že se o tomhle malém sexuálním dobrodružství dozví MÁMA, byla NESKUTEČNĚ děsivá. Proboha, nejspíš by nás oba zaškrtila.
A přitom, jak musím zopakovat, já v tom byl naprosto NEVINNĚ!
Neudělal jsem vůbec nic, tedy krom toho, že jsem poklidně masturboval ve svém pokoji. A toho, že když s tím Jukka začal, já se nebránil.
Nemohl jsem to dostat z hlavy. Ten pocit, tu rozkoš, kterou mi to dávalo… Jako bych pořád viděl ten výraz v jeho očích, ten zvláštní pohled, napůl divoký a vášnivý a napůl… láskyplný?
Sakra, to byla ale blbost. Byl prostě jen mimo a nadržený tak, že to nejspíš i bolelo. Překazil jsem mu vyhlídku na žhavý sexík. Určitě mu ani pořádně ani nedocházelo, koho to vlastně kouří. Bylo mu to jedno, prostě šel jen…
Po té jediné části mého těla. Ne po mně.
A vyhýbal se mi především proto, že pak mu to došlo.
No jasně, ty pitomče.
Ale nelíbilo se mi to. Nechtěl… nechtěl jsem ztratit bráchu jen kvůli TOMUHLE. Doteď jsme byli prostě PŘÁTELÉ, jakkoliv jsme se hádali, pošťuchovali a provokovali. Měl jsem ho rád. A jestli se to brzo NĚJAK nenapraví, pokud během pár dní nepřijde a nebude si chtít promluvit, budu si to s ním nejspíš… muset jít vyříkat JÁ.

Žádné komentáře:

Okomentovat