neděle 7. dubna 2013

Negative na turné 22/40

Konečně Hannover
"Larry?" šťouchl Jonne do Larryho, který už dvě hodiny tiše studoval strukturu sedačky. "Larry, jsme tu!"
"Miláčku!" vzlykla nešťastně Helena. "Miláčku, no tak, mluv se mnou!"
"Je v šoku, chudák," vzdychl Antti.
"Tohle nečekal. Tohle nečekal..." poklepával Christus o svou opěrku onou podivnou trubičkou.
"Ale co se mu to stalo?" popotáhla Helena. "Vypadá, jako kdyby mu někdo sebral cigarety! A když už jsme u toho, celý dvě hodiny si nezapálil!"
"To teď přeci ve tvojí přítomnosti nemůžu," zachraptěl náhle Larry.
"Temelínku!" vykřikla Helena.
"Nemůžu před tebou kouřit, nemám pravdu? Přece-"
Ozvalo se hlasité žuchnutí.
"Jonne?" ohlédl se Jay na bezvládné tělo zpěváka.
"Neunesl tu hrůzu," zavrtěl Christus zoufale hlavou.
"Chudák," vzdychl soustrastně Antti. "Budiž mu země lehká..."
"A dost!" vykřikl Nakki. Pak se posadil na Larryho klín, kam předtím chtěla dosednout Helena, a uchopil kytaristovu hlavu do svých dlaní. "Teď mi řekneš pravdu! Kdo jsi a kde je Larry Love? Co jsi mu udělal?!"
"Já nejsem Larry Love, ty blbe!" zamrkal zmateně Larry.
"Ne, nejsi! Larry Love by tohle neudělal! Nevzdal by se cigaret kvůli-"
"Lidi, já měl ale blbej sen," zaznělo z podlahy. Vzápětí se Jonne zvedl do sedu a rozhlédl se kolem sebe. "Jé, ahoj, Hel. No, k tomu mýmu snu. Larry odmítl kouřit, protože Helena čekala dítě, no představte si to! Jako by hrozilo, že Larry Love by tohle někdy udělal!"
"Ty žiješ?!" zalapal Christus po dechu.
"Proč bych nežil?" nechápal Jonne.
"Protože já čekám Larryho dítě," podotkla Helena.
"A já před svojí Helinkou odmítám kouřit," konstatoval Larry.
Po tomto oznámení následovalo žuchnutí téměř totožné s tím prvním.
"Neměl by ho někdo vzbudit?" dotázal se Christus starostlivě.
"Proč?" odfrkl Nakki. "Nezdá se ti to takhle mnohem lepší?"
"Ne, nezdá!" zaječel Tommi, který právě nakráčel do jejich části autobusu. "Protože vy máte zvukovou zkoušku! Ihned! Takže ho koukejte PROBRAT!"
"Jenže to bude asi trošku problém," poznamenal Antti. "Protože je na tom asi tak stejně jako ty, když ses dozvěděl, že mi Christus pravidelně vyšoustává mozek z hlavy."
Tommi vytřeštil oči a s pravidelně opakovaným 'oni... oni... oni...' se vydal ven, na čerstvý vzduch.
"Měli byste na zkoušku, Temelínku," napomenula Helena Larryho.
"Jak jen si přeješ, koťátko," zaculil se Larry. "Půjdeš se mnou?"
"Ne," zavrtěla hlavou. "Zůstanu tady a zavolám Ahtimu. Pěkně mu sdělím, že bude strejda."
Proběhlo krátké, leč srdceryvné loučení, po kterém musel být Larry doslova odtažen Anttim a Christusem. Jay mezitím popadl Jonneho do náručí a odnesl před autobus. Čirou náhodou hned vedle parkoval tourbus HIM, ze kterého v okamžiku, kdy se venku shromáždili všichni členové Negative (jedno jestli při vědomí nebo ne), vyskočila Jonna, pomalu následovaná zjevně unaveným a otráveným Villem.
"Takže, broučku, jak jsem ti už řekla, jsem ochotná odpustit ti ten tvůj mizerný románek," pronesla povýšeně.
"Já vím, lásko," zamumlal Ville.
"Jenže dnes mě budeš muset přesvědčit, že toho skutečně lituješ," pokračovala Jonna.
"Zajisté, lásko."
"A samozřejmě už nikdy nepohlédneš na tu vyumělkovanou blondýnu!"
"Blonďáka, lásko."
"Ne, Jonne Aaron není blonďák! Není to muž!"
"To by ses divila, lásko."
"Cože?!" vyštěkla.
"Není to muž, lásko," vzdychl Ville.
"No proto! Vždyť má skoro i větší ňadra než já!"
"To není tak těžký, lásko."
"Co jsi to řekl?!"
"Řekl, že to není tak těžký!" zahučel Nakki. "A měl pravdu!"
"I na Kristianovi nahmatám větší kozy," přisadil si Antti.
"I já na Anttim," dodal Kristian.
"CO?!" zalapala Jonna po dechu. "Lásko! Ihned se mě zastaň!"
"Jonne má MNOHEM větší 'ňadra' než ty!" obořil se na ni Ville.
"Cože?!" zaječela Jonna. "Ville Valo, okamžitě jdi dovnitř! Tohle si ještě vypiješ!"
"J-jistě, lásko," pípl Ville, jehož chvilková odvaha zřejmě právě v tu chvíli vyprchala.
"No podívej se na něj!" zašklebil se Larry. "Je pod pantoflem!"
"Jo, to teda," zachichotal se Jay. "Tak konečně jdeme dovnitř, ne? Vzbudíme Jonneho a třeba ještě něco uslyšíme!"
"A co ho vzbudit tady?" nadhodil Christus.
"Na co myslíš?" nedošlo Jayovi.
"Na nic... Jen ho hezky polož na zem..." zazubil se Christus. Poté se shýbl pro trochu sněhu, kterého byly na parkovišti u haly celé závěje. Natáhl ruku nad Jonneho...

Žádné komentáře:

Okomentovat