neděle 7. dubna 2013

Negative na turné 23/40

Copak asi může mít Christus za lubem?

"Hele, jsou to vanilkový cigarety, co cítím?"dotázal se náhle probuzený Jonne.
"Zmetku!" vykřikl Christus, jehož plán na probuzení zpěváka byl takto krutě zničen.
"Tak jsou to vanilkový cíga?" zopakoval Jonne, poté vstal a upřeně se zadíval na Larryho. "Ty kouříš?"
"Jistě," přiznal Larry. "Mám dvouhodinovej dluh!"
"Anttíku, on se vzbudil dřív, než jsem po něm stihl hodit ten sníh!" stěžoval si mezitím Christus.
"To od něj nebylo hezký, mazlíčku," poznamenal Antti.
"Pejsku, zařiď, aby zase omdlel!" požádal Christus.
"Mám pocit, mazlíku, že to asi nepůjde," vzdychl Antti.
"Proč ne?" popotáhl Christus.
"Protože je, zdá se, zase plnej života," konstatoval Nakki.
A měl pravdu. Jonne pobíhal po celém prostranství kolem tourbusů, při čemž vytrvale křičel "On kouří, on už zase kouří, Larry Love kouří!"
"Chrisíku, mám pro tebe návrh," zavrčel Jay. "Zahrajeme si hru. Jmenuje se 'Sejmi šíleného blonďáka sněhovou koulí'.
"Můžu?" zajásal Christus.
"Ještě někdo se přidá?" nadhodil Jay.
Pět sněhových koulí se vzápětí rozletělo směrem k Jonnemu. Zasáhly ho tři. Ta Anttiho do břicha, Larryho přímo do otevřených úst a Christusova do hlavy. Jonne se bez jediného zvuku (kromě zvuku dopadu) svezl k zemi.
"Proboha, vy jste ho zabili!" vydechl Nakki.
"My?!" vyjekl Christus.
"Ano, vy!" přisvědčil Jay. "Já a Nakki jsme ho netrefili!"
"Ale... ale... ale..." blekotal Antti.
"Já ne! Já to nebyl!" zaječel Christus.
"Nebyl? Sejmul jsi ho do hlavy!" odpověděl mu hlasitě Antti.
Larry si okamžitě po vykouření té předchozí zapálil novou cigaretu, aniž by projevil třeba jen minimální zájem zapojit se do právě probíhajícího obviňování.
"Byl to Larry! Byl to Larry!" vřískal Christus.
"Já? Já ne!" zahuhlal Larry skrz závoj dýmu.
"Ale jo!" protestoval Christus.
"Nechci bejt ošklivej, ale náhodou je možný, že jsi ho zabil ty, Larry," konstatoval Antti. "Trefil jsi ho do pusy, takže se mohl docela jednoduše udusit!"
"Já nejsem vrah!" hádal se Larry. "Neublížil bych ani cigaretce!"
"Jenže Jonne se cigaretce ani zdaleka nepodobá," usmál se sladce Nakki.
"To teď neřešte!" přerušil je Christus. "Copak to nechápete?! Ať to udělal kdokoliv z nás, musíme utýct! Pryč z Finska, pryč z Německa! Budeme muset do Afriky!"
"Takže ne moc daleko," pípl Larry.
"A co koncert?!" vyjekl Jay.
"Jakej koncert? Vždyť náš zpěvák je mrtvej!" hysterčil Christus.
"Kristianku, uklidni se!" poprosil ho Antti. "Třeba... třeba není mrtvej!"
Na Anttiho zátylek vzápětí doplachtila velká sněhová koule. Ještě větší dorazila o okamžik později do hlavy jeho drahouška. A potom už byli Negative pod palbou...
"Třeba není mrtvej, co?!" vykřikl Nakki těsně předtím, než mu jedna obzvláště těžká koule málem amputovala ucho.
"A do hajzlu," poznamenal Larry. "On vstal z mrtvejch! Chce se pomstít!"
"Je to zombie!" napadlo Christuse.
"Neblbni, Kristiane!" zařval Antti. "Je živej!"
"Takže my nejsme vrazi?" rozzářil se Christus.
"Ne, nejsme!" přisvědčil Jay mezitím, co se kryl před Jonneho zběsilými ranami.
"Hej, proč tohle vlastně děláme?" napadlo Nakkiho.
"Co tím chceš říct?" zeptal se Antti, kterému se právě podařilo nalézt vhodný úkryt za popelnicí.
"Vždyť on je jeden a nás je pět!" vysvětloval Nakki. "Proč ho prostě nezlikvidujeme?!"
"Má pravdu!" uznal Jay.
"Tak fajn, kluci!" křikl Antti. "Nakki s Larrym vlevo, Jay s Kristiankem vpravo! Já uprostřed! Naberte si munici! Nezapomeňte ji pravidelně doplňovat! A bacha, ať vás nedostane! Pozor! ÚTOK!"
"Útok!" zopakoval Christus.
"Za cigarety!" zaječel Larry.
"Za alkohol!" dodal Nakki.
"A za sex!" zakončil Jay.
"Jenže já se vás nebojím!" postavil se jim hrdě Jonne, aby byl jen o okamžik později zasypán lavinou sněhových koulí.
"Máme ho!" zajásal Christus, když se Jonne pod tíhou sněhu odporoučel k zemi. "Máme, máme, má-"
"NE!" vřískl Antti. Christusovo tělo opsalo elegantní oblouk vzduchem a narazilo do tourbusu Negative. "Kristiane!"
"Nechali jste mě jen tak ležet!" fňukl vyčítavě Jonne, jímž hozená sněhová koule způsobila Kristianův let. "Ale já se pomstím! Já se-"
Na straně Jonneho hlavy se rozplácla malá kulička.
"Kristianku," vydechl úlevou Antti.
"Vážení," usmál se zákeřně Christus, "vyhlašuji bitvu! Všichni proti všem! Aatamilo, kryj se!"

Žádné komentáře:

Okomentovat