středa 24. dubna 2013

Negative a Planeta Slunce 10/23

Arvari je stále pryč, pročež přivítejte přednastavenou kapitolu. Co se děje zatímco Tommi s Juhou dovádí v trávě?

Myslím, že s tím kafem jste to přehnali," konstatoval suše Antti.
"Hele, my za nic nemůžeme!" bránil se Nakki.
"Přinesli jsme celkem šest kelímků. Pro nás všechny," ospravedlňoval se Jay.
"A prostě nemůžeme za to, že on to všechno vychlastal!" dodal Nakki.
"Jenže jak máme točit s kytaristou, co je totálně mimo?" vzdychl Antti.
"Ale přeci nebude tak zle," pronesl s nadějí v hlase Christus.
Pět párů očí se upřelo na kudrnatého kytaristu, který seděl na trávě, zíral před sebe, šíleně se usmíval a z ucha mu trčela cigareta.
"Myslím, že bude hůř než zle," poznamenal Jonne.
"Tak rovnou řekni, že jsme v prdeli," zasmál se hystericky Christus. "Asi by si toho lidi všimli, kdybychom ho z toho klipu tak trošku vynechali, co?"
"Obávám se, že ano, lásko," kývl Antti.
"Jonne, jak důležitej je tam Larry?" otočil se Nakki na blonďáka, který sváděl nelítostný boj se scénářem videoklipu.
"Asi tak, jako ty," odvětil Jonne. "Hraje."
"A vy ostatní snad děláte něco jinýho?" pozvedl Nakki pravé obočí.
"Mno," pokýval zamyšleně Jonne. "Třeba já koukám do takovýho toho starýho foťáku na nožičkách a šmíruju vystoupení cirkusových umělkyň."
"Páni..." zamrkal Jay. "A já?"
"Ty... jsi kouzelník," oznámil Jonne.
"Já a kouzelník?!"
"No... přijdeš ke stolu, na kterým je ženská bez nohou. Strhneš ubrus, aby bylo vidět, že je nemá schovaný pod tim stolem..."
"Ehm... aha. Fajn."
"A já? A já?" přihlásil se Antti.
"Ty vedeš přes záběr velblouda."
"JŮ!" zaculil se Antti.
"To teda ne, Ďáblíku!" protestoval Christus.
"Proč ne?"
"Co když mi tě... třeba sežere?"
"Velbloudi lidi nežerou, Méďo!"
"A co když tenhle jo?!"
"Méďo, ani tenhle lidi nežere..."
"Něco jsem řekl!" dupl si Christus. "Jonníku, co dělám já?"
"No, jak bych to..." odkašlal si Jonne.
"Je to tak hrozný?" zamrkal Christus.
"Anttimu se to líbit nebude, tedy pokud tě miluje..."
"Co tam Kristian dělá?!" zaječel Antti.
"No, on vlastně... nic," odvětil váhavě Jonne. "On jen stojí u takovýho dřevěnýho prkna..."
"Co mu kdo dělá?!" upřesnil svou otázku Antti.
"Jeden chlápek po něm vrhá nože," vzdal se Jonne.
"Cože?!" zařval Antti.
"Fakt?!" rozzářil se Christus.
"Ani na to nemysli!" okřikl ho Antti. "Právo cokoliv po tobě házet mám jen JÁ! A ještě k tomu kudly! Ani náhodou!"
"Ale... Ďáblíčků..."
"A co když tě trefí?!"
"Ďáblí..."
"Nemysli na to, Méďo! Co kdyby tě vykastroval?!"
"On je určitě dobrej! Ďáblínečku, prosím..." zahrabal Christus prstem po Anttiho rameni.
"Říkám NE!"
"Chceš si vodit velbloudka, miláčku?"
"Ty jsi příšernej vyděrač!" přimhouřil Antti nazlobeně oči.
"Takže můžu?" zamrkal něžně Christus.
"Můžeš, lásko," vzdychl Antti.
"Podávej inzerát," obrátil se Jonne na Tommiho. Ten právě dorazil a svalil se na židli vedle bratra. "Negative hledají náhradu za zesnulého kytaristu. Hele, nejsi nějakej rozcuchanej?"
"Nejsem!" ujistil ho horlivě Tommi.
"A kde je Juha?" zajímal se Jonne.
"Rozdává si to s hadí ženou," opáčil Tommi.
"Parchant jeden rudovlasej. Nádhernej. Nevěrnej."
"Bráško, s tím se nedá nesouhlasit."
"A úžasně líbá."
Tommi tiše přikývl, ale teď už v duchu nesouhlasil.
Ne, pomyslel si. Líbá líp než úžasně...

Žádné komentáře:

Okomentovat