středa 24. dubna 2013

Negative a Planeta Slunce 9/23

Jedna krátká kapitola s ne tak zcela nečekanou událostí...

Čas rudých vlasů
Juha Kylmänen se přestal plazit a nechal tělo dolehnout na zem.
Opatrně vzhlédl. Očividně dorazil na ideální místo. Sakra, hadí žena. Dívat se na to, jak cvičí, je tak vzrušující...
Juha se neodvážil málem ani dýchat, aby ho neslyšela. Ach, kéž by tak byli hadí muži...
Ani nezaregistroval šustivý pohyb za sebou. Takže když si najednou všiml, že se vedle něj nachází jiné mužské tělo, málem vyskočil a začal hlasitě ječet. Pak ten muž promluvil.
"Nazdar, rudovlásku."
"Tommi!" sykl Juha. "Vylekal jsi mě, kurva!"
"Juho, kdo z nás dvou je větší kurva?" pozvedl Tommi obočí.
"Co si to o mně myslíš? Kurva si za to nechává platit! Já to všechno dělám dobrovolně a zdarma!"
"Jasně, malej úchyláčku. A mimochodem, to se dělá, takhle šmírovat?"
"Hele," frkl Juha. "Taky jsi sem nepřišel kvůli mejm hezkejm očím, nebo snad jo?"
"Ty máš hezký oči? Já si ani nevšiml," ušklíbl se Tommi a upřímně doufal, že ho Juha vzápětí neobviní ze lži.
"Lháři?" zašeptal Juha.
Zatraceně!
"J-já nelžu," zakoktal se Tommi.
"Ne? Tak se mi podívej do očí a řekni, že je nemám hezký."
"Juho, teď mám stokrát lepší výhled než tvý oči!"
"Fakt? Ale ta hadí žena právě odešla."
Zatraceně podruhý.
"Mhm," zabručel Tommi. "Tak... to abych to asi otočil a odplazil se zpátky."
"Proč, Tommi?"
"Protože tady už není nic k vidění," pokusil se Tommi obrátit. Bohužel až v tu chvíli zjistil, že je kolem něj nenápadně omotaná ruka zpěváka Reflexion.
"Vážně není, Tommi?" usmál se Juha.
"J-já..." polkl Tommi.
"Tak do toho. Řekni, že nemám hezký oči."
"Nemáš hezký oči."
"Aha. No, v tom případě tě asi budu muset pustit..."
"Juho, ty máš nádherný oči!"
Juha se zaculil tím způsobem, který se sám Satan chce naučit.
"Sakra, já to věděl. Od první chvíle mi to bylo jasný, že s tou tvojí slavnou heterosexualitou to nebude nijak žhavý. Pojď sem a dej mi pusu..."
 

Žádné komentáře:

Okomentovat