středa 24. dubna 2013

Negative a Planeta Slunce 11/23

A co zdržuje natáčení?

"Všímáš si, že máme přestávku bez toho, abychom předtím začali točit?" usrkl Nakki zamyšleně ze svého kelímku s kávou.
"Máme ji proto, že jste nám kytaristu předávkovali kofeinem!"
"Tak ještě jednou," vzdychl Jay. "MY za nic nemůžeme!"
"Jak dlouho může účinkovat kofein?" zeptal se Jonne a zamával rukou před Larryho vytřeštěnýma očima.
"Hodinku?" pokrčil Nakki rameny.
"Tak se třeba brzo probere," vyjádřil svou naději Tommi.
"Já se o něj bojím," popotáhl Christus.
"Proč?" otočil se na něj Antti.
"Vždyť si už víc jak hodinu nezapálil," fňukl Christus. "Jak to vůbec mohl vydržet?!"
"Má tělo plný kofeinu," vzdychl Jonne. "Nejspíš už v těle nemá místo pro nikotin."
"Já mám VŽDYCKY místo pro nikotin!" vyskočil Larry.
"A já myslel, že nás neslyší," zamrkal Jonne.
"Upřímně, já taky," přidal se k jeho zmatku Antti.
"Myslím, že na slovo nikotin slyší vždycky," konstatoval Tommi.
"Samozřejmě!" napřímil Larry hlavu. "Kurva, proč jste mě nechali všechno to kafe vypít? Hodinu bez cigaret! Hodinu bez jediný trošinky nikotinku! Víte vy vůbec, jak dlouho to budu dohánět?!"
"Jo. Myslím, že kofein účinkuje tak hodinku," pokýval Nakki.
"Potřebuju cigaretku! Kde mám nějakou cigaretku?" zaječel Larry.
"V uchu," informoval ho Christus.
Larry zašmátral pravou rukou v okolí svého pravého ucha.
"Druhým," navigoval Jonne.
Larry přesunul pravou ruku k levému uchu.  Sevřel prsty kolem cigarety, vytáhl tyčinku a upřeně se na ni zadíval.
"Kurva, proč jsem si strkal cigaretu do ucha?"
"No, byl jsi lehce sjetej..." ušklíbl se Jay.
"Lehce?" otočil Larry cigaretu v prstech.
"Jo, jak jsem na tebe koukal, taky se mi to nezdá jako nejvhodnější termín," přikývl Antti.
"Kluci, to bylo divný..." zadíval se Larry soustředěně na filtr své cigarety. "Měl jsem pocit, že vidím mnohem ostřejší barvy... Cítil jsem divný vůně... Měl jsem dojem, jako by na mě někdo mluvil... Někdo vyšší..."
"Jsme si jistý, že už ho to přešlo?" zeptal se nenápadně Jay.
"Jako by mi někdo říkal něco o smyslu života. Jako bych víc poznával sám sebe..." Larry se odmlčel. "Co jsem to říkal?"
"Páni, myslíte, že tohle bylo tím kofeinem?" zeptal se nadšeně Jonne.
"Proč? Chceš nás taky obšťastnit svým spirituálním zážitkem?" dotázal se Tommi.
"Myslíte..." zadíval se Jonne do dálky, "že kdyby člověk toho kafe vypil vážně hodně, pár litrů... Tak by poznal všechna tajemství vesmíru?"
Jay a Nakki si vyměnili zoufalé pohledy.
"Ne," pronesl Jay.
"Ale nejspíš by se mu dostalo příležitosti poznat něco jiného," ujistil ho Nakki.
"A to sice?" toužil se dozvědět Jonne.
"Posmrtný život," usmál se Nakki.
"A pak by to mohl všem vyprávět?!" rozzářily se Jonnemu oči.
"Nemyslím, že by měl příležitost," zavrtěl Jay hlavou.
"Aha. Škoda," posmutněl Jonne.
"Neber si to tak," poplácal ho Larry po rameni. "Cigaretku?"
"Nekouřím!" zavrčel Jonne.
"V tom případě je tu nejspíš něco jiného, co tě rozveselí," komentoval Antti.
"Co?" poskočil Jonne netrpělivě.
"Tvůj milenec, má sličná panno," uslyšel Jonne vzápětí ve svém uchu.
"Upírku," zavrněl.
"Režisér vzkazuje, že jestli je Larry v pohodě, máte se připravit na natáčení," oznámil Juha.
"Já nejsem v pohodě!" zaprotestoval Larry. "Moje plíce maj hroznej nikotinovej dluh!"
"Ano, tohle režisér předpokládal," kývl Juha. "Cigáro v hubě není výmluva."
"Fajn!" zahodil Larry nedopalek do trávy. "Ale má mě na svědomí!"

Žádné komentáře:

Okomentovat