středa 24. dubna 2013

Negative a Planeta Slunce 19/23

Co se asi stane, když Negative zjistí, že nechat na sebe vrhat nože je vlastně docela fajn?

"Ale ne..."
"Ale ano!"
"Sakra, tohle je něco."
"A ty jsi mi nechtěl věřit!"
"Už věřím. Bože..."
"Takže můžu ještě jednou?"
"Ne!"
"Ale proč ne?!"
"Proč ne? Protože se odmítám podruhý klepat, jestli se ti přece jen NÁHODOU něco nestane!"
"Ale-"
"Dost, Kristiane! Co kdyby mi tě vykastroval?"
"Tak bych byl Lady Christus!"
"Ale já chci SIRA!"
"Antti, prosím!"
"Řekl jsem ne! Ne znamená ne!"
"Tak fajn."
"F-fajn? To je uražený fajn!"
"Ne, to je fajnovatý fajn. Tak víš, co uděláme?"
"Postavíme se k tomu prknu oba?"
"Ne, Antti."
"Naučíme se vrhat nože?"
"Hm, dobrej nápad... Ale na to jsem nemyslel."
"Tak na co?"
"Antti, lásko..."
"Mám se bát?"
"Ale kdepak! Antti, řekni mi, k čemupak nám byly dobrý sázky na to, kam mě trefí?"
"No, vzhledem k tomu, že tě netrefil, jsme díky nim vyhráli poměrně slušný finanční obnos."
"A co ještě vyšší sázky na to, kam trefí tebe?"
"No, vzhledem k tomu, že jsi jako jedinej věřil tomu, že mě... Kristianku, ty ďáble..."
"Správně, lásko," kývl Christus. Upřel pohled na Nakkiho, který okamžitě začal couvat.
"Nakkínku," zaculil se nevinně Antti. "Dej mi ty penízky..."
"Ne!" zavrtěl Nakki prudce hlavou. "Vám dvěma bych peníze nikdy nesvěřil!"
"My ti svoje svěřili," natáhl Christus ruku. "A ty jsi nám je rozmnožil. Takže teď hezky všechny naval!"
"Já nechci!" vyjekl Nakki.
"Pokud nám je nedáš, popíšu ti naši svatební noc. Tak barvitě, jak si jen umíš představit," varoval Antti. "Nevynechám jedinej detail, jedinej orgasmus, jedinou-"
"Počkej!" zastavil ho Nakki. "Dám vám je! Všech pět tisíc euro, hele, tady!"
"Pět tisíc euro!" zajásal Antti. "BOMBA!"
"To nemůžete v žádnym případě propít sami!" vykřikl Jay.
"Sázky?"
"Jen to ne!" zhrozil se Tommi. "Od tohoto okamžiku zakazuju hazard!"
"Jistě, pane Liimatainene," zasalutoval Christus. O okamžik později na jeho napřaženou ruku dopadla hromádka bankovek. Christus se zaculil, peníze pečlivě srovnal a vložil je do své peněženky. Sevřel pas svého manžela a oba vyrazili pryč.
"Parchanti. Taková klika, to snad ani není možný," zabručel nespokojeně Larry. "Proč nemohl jeden z těch nožů propíchnout aspoň pitomej Anttiho dred?!"
"Protože ten vrhač nožů musí bejt pitomej profesionál," frkl Tommi. "Hej, Jonne! Když tak zíráš na to prkno, mohl bys mi laskavě sdělit, kam se ubírají tvé myšlenky?!"
"Uvažuju, co kdybych..." zamumlal Jonne.
"Nemysli na to!"
"Jak můžeš vědět, na co já-"
"Prostě to jakožto tvůj starší bratr vím!"
"Ale jim to nebezpečí dělalo tak dobře. Bráško..."
"Řekl jsem-"
"Stává se z tebe zase tyran, víš o tom?" upřel na něj Jonne k nesnesení vyčítavý modrý pohled. "Tommíku, no tak, já si to chci zkusit taky, jim to dělalo tak dobře..."
"Fajn, tak si posluž," vzdal se Tommi. "Ale nestěžuj si, až z tebe bude stříkat krev! Mimochodem, kde máš-"
"Tamhle," ukázal Larry směrem k prknu.
"Přijímám sázky, vážení!" zatřásl Nakki krabičkou, zatímco Juha se ležérně opřel o prkno a dramaticky roztáhl ruce. "Osobně jsem pro nechtěné zkrácení těch kouzelných vlásků! Tommi? Pořád břicho?"
"NE!" zavyl Tommi.
"Fajn," pokýval Nakki. "Vybereš si jinou část těla?"
"Ne! On ho nezasáhne!"
"A kolik na to vsadíš?"
"Celej obsah svý peněženky," vypravil ze sebe zděšeně Tommi. "Protože pokud ho zasáhne, peníze pro mě přestanou mít cenu..."
"Jo, jasně," ušklíbl se Nakki. "Taky by mi ho bylo svým způsobem líto. Ale ty si radši běž sednout někam do stínu, ano? To sluníčko tady ti nějak leze na mozek..."

Žádné komentáře:

Okomentovat