neděle 14. dubna 2013

Negative a svatba 16/38

Brzy nato ve zkušebně
"Se vší úctou, pane, ale co myslíte tím, že nedorazil?!" zasalutoval Jonne.
"Že tu váš bratr prostě není, Liimatainene!" odvětil generál.
"Antti, ale to přeci není možný!" vyjekl Christus.
"Dědečku, kde může být?" zadíval se na generála zoufale Antti.
"Kurva, přeci mu nejsou tři! A Tampere zná jak svý boty!" zavrčel Larry. "My musíme jít chystat věci na svatbu! Máme málo času!"
"Ale Tommi byl docela divnej," zauvažoval nahlas Nakki.
"Divnej, divnej... Larry má pravdu!" podpořil kytaristu Jay.
"Tak ty jsi proti mně?!" vyhrkl Nakki.
"Ty vole, mysli!" zaťukal si jay na čelo. "Tommi vážně není děcko! Postará se o sebe!"
"Ti dva jsou v sobě," vytřeštil Christus oči.
"Juho, sedni si. A sežeň popcorn," zaculil se na svého milence Jonne. "Tohle se jen tak nevidí, tak si to pořádně užij!"
"Pokud jde o náš spor," přerušil Jonneho generál, "musím podpořit Markkulu a Heimonena. Máme spoustu práce a málo času!"
"Dědečku!" vykřikl Antti. "Musíme najít Tommiho!"
"Ne, Antti," zavrtěl generál hlavou. "Tvá svatba je mnohem důležitější než život vojína Liimatainena!"
"Můj bráška," vzlykl Jonne. "Můj bráška je navždycky pryč!"
"On se vrátí," ujistil ho Larry.
"Není idiot," dodal přesvědčivě Jay.
"Já vám klidně povím, co bylo Tommimu," ozval se Juha.
"Co?!" vyhrkl Jonne.
"Musel jít vyřešit jeden svůj problémek," usmál se tajemně Juha.
"Buď konkrétní, prosím," požádal Christus. "Můžeme Tommimu nějak pomoct my?"
"No, určitě by to ocenil," kývk Juha. "Protože ten problém byl v kalhotech. Copak jste si tý boule nevšimli?!"
"Můj bratr se pro nic za nic vzrušil?!" vytřeštil Jonne oči.
"A já jsem nic?!" pohodil Juha rozčileně vlasy.
"Ale vždyť na tohle přeci už nemá věk!" vydechl Christus.
"Ne? Kolik mu vlastně je?" zajímal se Juha.
Všechny oči se upřely na Jonneho.
"A já to mám vědět jak?!" rozhodil rukama plavovlasý zpěváček. "Asi něco ke třicítce..."
"Hm, zkušenej..." vzdychl vzrušeně Juha.
"Zkušenej heterosexuál, ty nadržený prase!" zdůraznil Jonne.
"A dost, vojíni!" zařval generál.
"Ano, pane," zasalutoval Nakki.
"Jsme připraveni poslouchat rozkazy, pane!" postavil se vedle něj Jay.
"Kylmänen!" zařval generál.
Juha se odrthl od Jonneho rtů a stoupl si do velmi líného pozoru. "Ano, pane?"
"Kylmänene, jste si jistý tím, že vojín Liimatainen dorazí?" zeptal se generál.
"Zajisté. Neprodleně poté, co si uleví, pane," ušklíbl se Juha.
"Dobrá..." zavrčel zlověstně genrál. "POZOR, VOJÍNI!"
Utvořila se mírně klikatá řada.
"Pane, dovolte mi otázku!" vykřikl Antti.
"Mluvte, Aatamilo," vyzval ho generál.
"Chci se zeptat na náš dnešní plán, pane," nahlásil Antti.
"Výborná otázka, Aatamilo," pokýval generál. "VOJÍNI!"
"Sakra, proč se ještě neodnaučil tak ječet?!" zakryl si Larry uši.
"Tomuhle říkáš ječet?!" zachechta se Juha. "Měl jsi ho slyšet, když mě načapal s Erikou!"
"Vojíni," zopakoval generál, když Juhu velmi ošklivým pohledem umlčel. "Dnes nás čeká další barevná dekorace stěn, tentokrát bílým detailem, který navrhl Mikkonen s Liimatainenem!"
"Tak to bude fakt super," zabručel Nakki.
"Možná radši hledat toho Tommiho," dodal Jay.
"Není třeba!" rozrazil dveře Tommi. "Hele, nevěřili byste tomu, ale já-"
"Vojíni!" zavelel generál. "DO PRÁCE!"

Žádné komentáře:

Okomentovat