neděle 14. dubna 2013

Negative a svatba 30/38

A co Antti?

Ve druhém autě, které se vydalo přesně opačným směrem než to, které vezlo nevěsty, se odehrával boj dvou proti dvěma. Antti se rval jako lev (možná tygr) a všemi svými silami se snažil dostat ke dveřím, které plánoval otevřít a skočit jimi ven, načež hodlal najít toho, kdo unesl jeho růžového drahouška. Larry se mezitím pokoušel jednoho z únosců donutit k tomu, aby ho pustil dobrovolně, neboť v opačném případě si Larry bude nucen zapalovat jednu cigaretu za druhou, čímž ho přiměje otevřít dveře jen proto, aby se trochu vyvětralo.
"Vole! Jau! Hele, nešil!" vyjekl ten muž s kuklou, který byl Anttim právě pokousán.
"Nakki?" zarazil se Larry těsně předtím, než si do úst strčil hned dvě cigarety najednou. Pak svůj šok zhodnotil jako šok přesně toho typu, který si zvýšenou dávku nikotinu zaslouží, a plánovaný pohyb úspěšně dokončil, načež si bleskově připálil.
"To není Nakki!" vykřikl Antti. "Jen napodobuje jeho hlas!"
Únosce si strhl kuklu.
"A... taky čirou náhodou vypadá jako Nakki," pronesl Antti, nyní však už o poznání méně přesvědčeně.
"Já JSEM Nakki!" oznámil mu Nakki.
"Jayi?" zamrkal Larry na postavu, která se zatím neodmaskovala.
"Kdo jinej," ušklíbl se Jay, když si tu nesmírně protivnou věc mohl konečně sundat z hlavy.
"A řídí kdo? Juha?" vyptával se Antti.
"Ten je s Jonnem, Kristianem a Helenou," zavrtěl hlavou Jay.
"Tak kdo teda..." zamrkal Larry.
"Ahoj, kluci!" ozval se Tommiho hlas.
"A v mým bytě čeká Ahti," dodal Nakki.
"A... Natti a Patti?" zaváhal Antti.
"Na pařbě s nevěstama," konstatoval Jay.
"A... Ansa?" dotázal se opatrně Larry.
"Neboj, nepotkáte ji," ujistil ho Tommi.
"Chudák Helenka," vzdychl Larry.
"Ne, ani ta ji nepotká," informoval Tommi.
"Co? Kde je Ansa?" poklesla Larrymu čelist.
"Jak já to mám asi vědět?!" zavrčel podrážděně Tommi.
"Mám pár otázek!" přihlásil se Antti.
"Posloucháme," usmál se povzbudivě Nakki.
"Kde je Kristian?"
"Na cestě do Jonneho bytu," odvětil Nakki.
"Proč?"
"Rozlučka se svobodou. Stejně jako my!" zahihňal se Jay.
"A teď už jen poslední..."
"Mluv," vyzval baskytaristu Nakki.
"O co se tu, KURVA, snažíte?!" zařval Antti.
"Hele, já NEJSEM KURVA!" zahřímal Tommi. "To bych totiž už dávno byl v Juhově posteli..." dodal tlumeně.
"Co jsi říkal?" otočil se Nakki. "Nějak jsem ti nerozuměl, musíš..."
"Mlč a vysvětluj!" okřikl ho Tommi.
"Jenže-"
"VYSVĚTLUJ," požádal důrazně Tommi.
"Jak můžu vysvětlovat, když mám mlčet?" podařilo se Nakkimu položit svou otázku.
"Kokkonene!" zaječel Tommi.
"Podívej, Antti, jde o tohle," začal okamžitě Nakki. "Všechno tohle napadlo Jonneho."
"O tom jsem nezapochyboval ani na vteřinu," zavrčel Antti.
"Víš, je jeden takovej hezkej předsvatební zvyk..." řekl Jay.
"Počkej, snad nemyslíš..." vytřeštil oči Larry.
"Čtyřiadvacet hodin?!" vyhrkl Antti.
"Jo, kluci," pokýval soustrastně Jay.
"Sundáte mi pás cudnosti?" rozzářil se Antti.
"Pokud slíbíš, že se nepokusíš sám-"
"A budeme pařit?!"
"Ano, Antti."
"Hodně alkoholu?!"
"Ano, Antti."
"Moje rozlučka se svobodou!" zavýskl Antti.
"Jo," kývl Nakki. "Ale abych nezapomněl. Mám osobně dohlídnout na to, aby ses neopil tolik, že bys zítra v jedenáct dopoledne nedokázal říct to svý sladký ANO..."

Žádné komentáře:

Okomentovat