neděle 14. dubna 2013

Negative a svatba 37/38

Pondělí, jeden den po svatbě
Místností se rozlehl táhlý sten.mezi bubny, kytarami, mikrofony, klávesami a změtí dalších předmětů se pohnulo zcela nahé tělo.
"Kde to jsem?" zaskučel mladý muž.
"Já nevím," odvětil druhý, dosud zdánlivě spící muž, taktéž bez jediného kousku oblečení. "Ale podle toho, co cítím v puse, bych to tipoval na Saharu. Dejte mi pít!"
"Fuj, takovou pachuť jsem ještě necejtil!" postěžoval si první.
"Hele, kdo ty vlastně jsi?" zamžoural druhý.
"Teemu," odpověděl po krátkém zaváhání první. Opatrně se rozhlédl kolem sebe. "A tohle není Sahara! To je zkušebna Uniklubi!"
"Tak co tu dělá Kristianova kytara?" ukázal druhý na růžový hudební nástroj.
"A co tu děláš ty?" napadlo prvního.
"To tak vědět," ušklíbl se druhý.
"A co jsi zač?" zeptal se první.
Druhý se na okamžik zamyslel. "Jack," řekl po celém tom bolestivém procesu. "Jack Leopard. Teda... Myslím."
"Skupina?" vyzvídal Teemu.
"Copak já vím?!" odsekl Jack. "Sotva jsem si vzpomněl na svý JMÉNO!"
"Private Line!" zahučel oblečený blonďák, který se rozprostíral přes soustavu bicích. "Jsi můj kytarista. Teda... doufám. A doufám, že já jsem zpěvák!"
"Sammy?" zamrkal Jack. "Co se to stalo? Kde jsme?"
"Proč mám u nosu něčí ponožky?" ozval se kdosi.
"Kdo to?" posadil se Teemu.
"Jay. Snad," promluvil znovu kdosi. "Aaltonene, kurva, okamžitě koukej slízt z mejch bicích!"
Sammy líně zasalutoval a svalil se přímo na jiného, spokojeně oddychujícího blonďáka.
"Jau!" ohradil se tento dotyčný ve chvíli, kdy na jeho hrudník dopadla tělesná konstrukce zpěváka Private Line.
"Na kom ležím, jen tak pro informaci?" zeptal se se zavřenýma očima Sammy.
"Tommi Liimatainen," odvětila jeho matrace. "Manažer Negative. A... a Negative. A pak..."
"Fajn, dobrý," zarazil ho Sammy. "Hm, pohodlnej..."
"Aaltonene, dej svý vlasy z mýho nosu," rozkázal Tommi.
"Lidi, tak čí jsou ty ponožky?" zadíval se Jay na dva kousky oblečení, vedle kterých se probudil. "A ty trenýrky? No, pokud jde o ty ponožky, řeknu vám leda to, čí nejsou..."
"A čí nejsou?" dotázala se se zájem Patti.
"Beruško, ty jsi tu taky?" otočil se zmateně Jay.
"Já mám pocit, že jsem spíš v pekle..." zabručela Patti. "Tak čí ty ponožky nejsou?"
"Nakkiho," podotkl Jay. "Protože jsem s nima spal ve stejný místnosti a ještě žiju!"
"Vtipný, Heimonene!" ozvalo se zpoza bicích.
Jack se pomalu posadil. Zívl a rukou se chytil za hlavu.
"Hm... Hele, ale to vypadá úplně jako moje ponožky!"
"A moje trenýrky!" vyjekl Teemu.
"Ach bože... Proč mám pocit, že jsme šli pařit bez našich drahých poloviček?" zasmál se Sammy.
"Ticho tam!" napomenul ho Tommi. "A stehno z mýho rozkroku!"
"Kurva," zaklel Jack. "Ale... Co má znamenat to, že jsme ve zkušebně Uniklubi? A že je tu jeden člen Uniklubi a taky jsou tu Negativáci a Tommi Liimatainen... Sammy, kurva! Vždyť my jsme v Tampere!"
"Proč jsme jeli do Tampere?" zvedl Sammy zmateně hlavu.
"Počkej. Vidím Kristiana... bílý oblek, růžová košile... Vidím..."
"Jacku, ty jsi něco hulil!"
"Já už vím!" vyskočil Jack na nohy, čehož vzápětí nesmírně zalitoval a posadil se zpět na zem. "Vím, proč tu jsme! Vždyť Christus se včera vdával!"
"Fakt?" srazil Teemu obočí. "Musím Anttiho poprosit, aby mi to vyprávěl..."
Dveře místnosti se rozletěly dokořán, vrazily do stěny a připravily ji tak o trochu loupající se barvy. Dovnitř vešly dvě osoby. Jedna, blonďatá, nesla velký podnos se skleničkami a balením prášků proti bolesti hlavy. Druhá, rudovlasá, svírala dvě velké lahve minerální vody.
"Dobré ráno vám přeju!" zahlaholil Juha Kylmänen.
"Tichó!" zaskučel Tommi.
"I tobě, bratříčku," popřál Jonne.
"Vy," zamžoural Jay. "Jak je možný, že nemáte kocovinu?"
"Včera jsme si řekli, že neožrat se bude větší zábava než být namol," zaculil se Jonne.
"Takže si teď pamatujeme SPOUSTU legračních věcí," dodal Juha. "A nelepší na tom je skutečnost, že vy nic netušíte!"
"Já tuším!" Zpoza bicí soustavy, na které předtím ležel Sammy, vykoukla hlava klávesáka Negative. "Vzpomínám si, jak nám Juha dělal striptýz!"
Tommi polkl. Myslel, že to byl jen nádherný sen!
"Hele, pánové," prohodil Jack, když pozřel prášek a sklenici vody. "Asi byste nevěděli, proč jsem úplně nahej, co?"
"A proč já?" dotázal se nervózně Teemu.
"Vy dva? Nevzpomínáte si? To se divím! Vypadali jste totiž, že si to spolu náramně užíváte!" konstatoval Jonne. "Nechápu, jak jste mohli na tolik křiku a spermatu zapomenout!"
Jack i Teemu shodně zaječeli, vyskočili na nohy a začali hledat své rozházené oblečení. Poté, co se spěšně ustrojili, popadli i své mobily a, každý se jménem svého nejlepšího přítele na rtech, se vyřítili dveřmi ven.
"Tak, to by bylo," zazubil se Jonne. "Trochu netradiční svatební dar, ale co. Když si to kluci přáli... Sammy, kdybys hledal svoji skupinu, je v naší zkušebně. Hledej mezi troskami Uniklubi. A nezakopni o 69 Eyes, prosím. Jyrki by tě mohl pokousat. A kdybys snad chtěl jít k oknu, pozor na Theona z LoveX. Mně osobně by teda nevadilo, kdybys na něj dupnul, ale on by mohl mít námitky. Jo,ještě něco. Pokud chcete vidět toho maniaka Janna Wildea ve skutečně legrační pozici, tak si pospěšte, protože ten lustr už asi co nevidět-"
Ozvalo se ztařinčení, následované výkřikem, svědčícím o nezměrné bolesti zřícené osoby.
"-spadne..." dokončil Jonne.
"Kurva," zadíval se Sammy zasněne do stropu. "To ale musel bejt MEJDAN!"

Žádné komentáře:

Okomentovat