sobota 20. dubna 2013

Nůžky

Počet slov: 229

"Juhí?"
"Ano, zlatíčko?"
"Prdelko?"
"ANO, zlatíčko?"
"Neviděl jsi někde naše nůžky?"
"..."
"Prdelko?"
"My něco takovýho máme?"
"Moc dobře víš, že ano!"
"Vím?"
"Ano! Používám je vždycky, když si upravuju oblečení, vzpomínáš?"
"Bohužel ano."
"Taky tehdy, když si chci změnit účes."
"Jo, já vím, lásko."
"Takže uznáváš, že nůžky máme."
"No... Ano, lásko."
"A víš, kde jsou?"
"Ne, lásko."
"..."
"Pusinko?"
"Mám pocit, že mi lžeš, prdelinko."
"Jak tě to napadlo?"
"Koušeš se do rtu a nevinně koukáš do stropu."
"Zatraceně."
"Co jsi udělal s mejma nůžkama, Juhí?"
"Já..."
"Co jsi udělal s mejma nádhernejma nůžkama?"
"Nebyly až tak nádherný."
"Byly růžový a blejskavý. Samozřejmě, že BYLY nádherný! Juhano Jakonene, co jsi udělal s mejma nůžtičkama?! Ať to bylo cokoliv, chci je zpátky. A Chci je HNED TEĎ!"
"Ne! Zase s tím budeš ničit moje oblečení! Nebo si opižláš vlasy!"
"Vrať mi moje nůžky!"
"NÉ!"
"A jak víš, co s nima budu dělat?!"
"Zkušenost!"
"..."
"Nebo jsi s nima snad chtěl dělat něco jinýho?"
"Ne."
"Tak vidíš."
"Ale víš, co udělám? Jen si ty nůžky nech. Já půjdu a koupím si NOVÝ. Růžovější a blejskavější. Ha! Tohle jsi nedomyslel, prdelko..."

Žádné komentáře:

Okomentovat