sobota 20. dubna 2013

Obojek

Počet slov: 489


"Tak jo, jsem nachystanej. Můžeme jít."
"..."
"Co je? Co tak koukáš?"
"!!!"
"Co, sakra? Rozmazaly se mi oči? Mám zasviněnou bundu?"
"N-ne..."
"Tak o co jde? Hele, aby bylo jasno, ten odřenej levej loket je TVOJE vina, ale já mám tu bundu rád a fakt ji odmítám přestat nosit jen kvůli tomu, že máš potřebu opřít si mě o nejbližší stěnu, když se trochu opiješ!"
"O ten loket taky nejde. Ale když to připomínáš, myslím, že dneska to tak dopadne i bez alkoholu."
"Hm. Tak tentokrát mě prosím na tu zeď narážej PRAVOU stranou napřed, ať je ta bunda aspoň odřená souměrně. A ne tak, aby mě zas loket bolel tři dny."
"Za to jsem se už omluvil. Když ty jsi tak provokativně vlnil bokama, prdelko..."
"ŠEL JSEM. Vlnil se ti nejspíš celej svět. Říkal jsem ti, ať si nedáváš ty poslední dva panáky."
"Fajn, alkohol v mojí krvi provokativně vlnil tvejma bokama?"
"..."
"Hm?"
"Ale jo. Necháme to na tom. A řekl bys mi už laskavě, proč na mě tak vejráš?!"
"Jen tak."
"Právě sis olízl rty."
"Já vím."
"A na kalhotách máš tak trochu... ehm... bouli."
"Nepovídej, já bych si nevšiml."
"Myslíš, že mi to dneska sluší, pusinko?"
"Tak, že asi začnu vzrušeně kňučet."
"Hm... A na co jsi tak zíral, Jukkí? Na něco konkrétního?"
"No, tak trochu."
"Nech mě hádat. Je to ten obojek, co?"
"J-jo. Je novej, co?"
"Jo, to je. Doufal jsem, že se ti bude líbit."
"Obojek s leopardím potiskem na tobě? Ach, samozřejmě, že se mi líbí. Kurva, jsi s ním absolutně sexy, prdelko."
"Jukko, drahoušku, tvůj pohled se mi nějak-"
"Nedá se k němu někde sehnat i vodítko? Pro moje sexy neposlušný koťátko?"
"Hele, jestli si myslíš, že mě zkrotíš nějakým VODÍTKEM-"
"A možná by se hodil i nějakej bičík."
"Už máš zase ty svoje choutky, co?"
"Věř, že bys je při pohledu na sebe měl taky."
"J-Jukko, co to děláš?"
"Jako co to vypadá?"
"No, jako že mi rozepínáš poklopec."
"Bingo."
"A-ale... Měli bysme už jít."
"Neboj, bude to rychlý."
"Jonne nás ZABIJE, když zase přijdeme pozdě."
"Jonne to pochopí. Jen co uvidí ten tvůj obojek. Hm, určitě se mu taky bude zamlouvat..."
"Proč jen mám pocit, že by sis přál, abysme dneska přenocovali u něj a Juhy?"
"To mě vůbec nenapadlo."
"Ne?"
"Ne. Ale když o tom tak začínáš..."
"Ach, sakra, Jukko."
"Co?"
"Ale... Nic. Kurva, tak už mě ošukej."
"Už ti nevadí, že přijdeme pozdě?"
"Naprosto ne. Máme, čím se omluvit, že ano."
"Jsi hroznej dobytek, Jakonene."
"Díky. Tvýho uznání si nesmírně vážím... Ach!"

Žádné komentáře:

Okomentovat