středa 17. dubna 2013

Odstrčení

Autor: Arvari
Žánr: slashová komedie
Přístupnost: v záběru nic
Postavy: Julius a Sammy Aaltonen. Zbytek není až tak podstatný. A vypsat je by trvalo... dlouho.
Shrnutí: A ty jsi ten, kterýmu kvůli Salvation zdrhla ze skupiny největší hvězda.
Počet slov: 1013
Poznámka: Nic nevím, nikoho neznám, nikdy se nestalo, ačkoliv... Nikdy neříkej nikdy...

"Proboha, to bylo úžasný!"
"Jo, Christusi."
"Famózní, dokonalý, skvělý!"
"Jasně, Christusi."
"Viděl jsi ty lidi? Viděl jsi, jak nás milovali? Hráli jsme vůbec poprvý a oni nás už milujou!"
"Milujou z věší části TEBE, Christusi."
"No a? Vadí ti to snad?"
"Neflirtuj s ním, Mikkonene! Ten chlap je můj!"
"Rakel, víš, že jsi nehorázně majetnická?"
"Ty se nevyjadřuj, jinak v noci spíš na gauči!"
"Rakelinko, jak já tě miluju..."
"Pch. Proč miluješ ji a ne mě? Co je na mě špatnýho?!"
"Mno, pro začátek, Jukkínku, nejsi ženská."
"Jestli mi ještě jednou řekneš Jukkínku, hodím tě do bicích!"
"Bejt tebou, Christusi, tak teď OKAMŽITĚ dodám, že to byl vtip."
"Sakra, Kuntí, kde ses tady vzal?!"
"Stojí za tebou už nějakou tu chvilku."
"A to jsi mi jako nemohl ŘÍCT, Anzi?!"
"Proč bych měl? Copak jsem dopředu věděl, že míníš házet Jacka do bicích? Mohl jsi ho chtít hodit do moře. A ještě předtím jsem si mohl myslet, že mu chceš přerazit kytaru o hlavu nebo mu narvat mikrofon do jistých partií, kde by mu to nemuselo být právě příjemné. Nebo jsi ho mohl chtít uškrtit strunou ze Soheiovy basovky, možností je přece TOLIK!"
"Proboha, už jsem ti řekl, že jsi hrozně UŽVANĚNEJ?"
"Dneska?"
Právě v tu chvíli byl Juliusův výhled na celou situaci v šatně zakryt plechovkou piva. Zpěvák SnoWhite, Christusovy bývalé skupiny, zmateně zamrkal a vzhlédl. Vedle něj stál blonďák, kterého Julius nejspíš měl znát, a povzbudivě se na něj usmíval.
"Nic si z nich nedělej," řekl.
Julius si blonďáka přeměřil od hlavy k patě.
"Ty jsi Sammy Aaltonen, co?" zeptal se, když si jeho mozek konečně připojil k obrazu jméno. "Z Private Line."
"Bingo," zakřenil se Sammy. "A ty jsi ten, kterýmu kvůli Salvation zdrhla ze skupiny největší hvězda."
"Teda, povím ti, ty umíš potěšit," frkl Julius a konečně si vzal plechovku s pivem.
"Promiň," usmál se Sammy a posadil se vedle Juliuse na gauč. Zpěvák k němu otočil hlavu a znovu si ho pomalu prohlédl.
"Nevíš, proč mě sem vůbec zval? Stejně mě ignoruje."
"To nic, Japa mě taky," mávl Sammy rukou. "A tebe aspoň Christus pozval. Já Japovi volal dneska odpoledne a musel jsem se ho hrozně nápadně a sladce ptát, jestli dneska náhodou nehrajou, než mu to došlo. Pozval Christus jen tebe?"
"Ne, celý SnoWhite," zavrtěl Julius hlavou. "Ale nikdo z nich neměl čas. Na druhou stranu, já ho docela chtěl vidět."
"A co jsi na ně říkal?" zeptal se Sammy.
"Fakt tě to zajímá, nebo se mě jen snažíš zabavit?"
"Snažím se tě zabavit, snažím se zabavit sebe a navíc mě to zajímá," zazubil se Sammy. "Tak co na ně říkáš? Mně se líbili. Ani mi zvlášť nevadí, že mi kvůli tomu Japa zdrhá. Teda, on vysloveně nezdrhá, zůstává dál v Private Line, ale... Znáš to."
"Ne, ani ne. Můj kytarista se odstěhoval pěknejch pár kilometrů ode mě," frkl Julius.
"Ale no tak, nebuď protivnej," šťouchl ho Sammy do boku. "Co mám udělat, abych tě rozveselil, ty jeden zhrzenej zpěváku?"
Julius náhle vytřeštil oči.
"Řekni mi, že když měl teď Christus pocit, že se na něj nikdo nekouká, se nenaklonil a nepolíbil toho jejich pěknýho basáka!"
"Soheie? No, ten je tak pěknej, že bych věřil, že políbil."
"Neříkej mi, že ho šuká. Proboha, ten kluk je..."
Julius se odmlčel, když zachytil Christusův varovný pohled a všiml si jeho ruky, majetnicky položené na baskytaristově zadečku.
A pak se usmál, když se Christus na Soheie vesele zaculil.
"Že bych věděl, proč mimo jiné zdrhnul do Helsinek?" pošeptal Juliusovi Sammy.
"No, tak to je lepší důvod než to, že chce zkusit skupinu s Jackem," zasmál se Julius.
"Sammíku!" otočil se náhle Jack. "Sakra, vždyť já tě zanedbávám! Pojď sem, zlato... Tak co? Jakej jsem byl?"
"Úžasnej, Japí, jako vždycky."
"Byl jsem lepší než Christus?"
"Když řeknu ne, zabiješ mě. Když řeknu ano, zabije mě on. Jak si mám sakra vybrat?!"
"Když řekneš ano, Rakel tě před ním ubrání."
"Rakel?" zamrkal Julius.
"No jasně," zazubil se Jack. "Rakel totiž nebude chtít, aby mi Kristian ublížil..."
"To nic," mrkl Sammy na lehce zmateného zpěváka. "To je u Jacka naprosto normální. Časem si zvykneš."
"Jo. Jasně. Ježiš, kam já to zase vlez."
"Ach, Juli. Tohle jsou HELLSINKI!" zamrkal sladce Christus.
"Ber to tak," otočil se na Juliuse Sammy, "že z pekla se při troše snahy může stát i nebe..."

"Ach, Bože. Bože. BOŽE," zakňučel Julius a padl tváří na postel. Byl zpocený a třásl se po divokém orgasmu, který právě prožil.
"Možná je to ohranej vtip, ale stačí, když mi budeš říkat Sammy," pohladil ho blonďák po zádech a lehl si na bok vedle něj.
"Ježiši Kriste..."
"Ne, mám pocit, že ten teď v teple svýho bytečku dělá se Soheiem to samý, co jsme právě teď dělali my dva."
"Teď už fakt chápu tu tvoji blbou narážku na nebe. Tohle bylo nebe. Naprostý NEBE!"
"Jsem rád, že se ti to líbilo, hezounku..."
Julius zvedl hlavu a překvapeně se na Sammyho zadíval.
"Já že jsem HEZOUNEK?" zamrkal.
"No jasně," zazubil se Sammy. "Jsi kus chlapa... Kdyby ses náhodou ještě někdy vyskytnul v Helsinkách, dej vědět, dobře?"
"Hm, rád..." zamumlal Julius. "Bylo to fakt úžasný."
"To bylo," sklonil se Sammy a políbil ho na rty. "Zůstaneš do rána?"
"A jak rád."
"Fajn. Sprchu?"
"Ano, prosím."
"Fajn. Tak pojď. Najdu ti zatím něco na spaní."
"Proč na spaní? Ráno to bude akorát zdržovat..."
Sammy se kousl do rtu.
"Proboha, tohle mi nedělej. Jestli budu teď myslet na ráno, mohlo by se ještě stát, že budeš mít ve sprše návštěvu."
Julius pootevřel ústa, načež dal Sammymu rychlý polibek a vyskočil z postele.
"Tak fajn. Čekám na tebe, zlato..."
 

Žádné komentáře:

Okomentovat