pátek 5. dubna 2013

Pavouk

Počet slov: 433

"Ehm... Japí?"
"Ano, Jukkísku?"
"Myslíš, že bychom si mohli... malinko... promluvit?"
"Ale jistě, lásko. Jen povídej."
"A myslíš, že bys mohl, ehm... přestat... Co to vlastně děláš?"
"Připravuju nám k večeři ovocný salát."
"Juhí! Tak ty jsi už přišel na jídlo, který se nemusí vařit!"
"Přesně tak, miláčku. Tak co jsi potřeboval?"
"No, já, jak bych ti to jenom..."
"Prostě to řekni, Jukkísku."
"Fajn. Juhí, sice jsem si nikdy nevšiml, že bysme měli v ložnici rybičky, ale očividně měli, protože tam stojí akvárium. Ale je to divný, protože bych přísahal, že na tý skříňce jsme si to ještě minulej tejden rozdávali... No, a tak nějak se zdá, že do toho akvária vlezl obrovskej, ale OBROVSKEJ pavouk, sežral všechny rybičky a vypil všechnu vodu, no představ si to! A teď si tam sedí a já PŘÍSAHÁM, že když jsem do tý ložnice vstoupil, tak se na mě podíval právě tak vražedným pohledem, jako se na mě dívá Jonne, když se ho zeptám, jestli by mi nepůjčil svou blejskavou šálku!"
"Ehm... My neměli rybičky, Jukkí. A... na tý skříňce jsme si to vážně rozdávali."
"A... ha, takže... Co tam teda dělá ten pavouk?"
"Podle toho, co jsi povídal, sedí a hraje si na Jonneho."
"Jak se tam DOSTAL, Juhano Jakonene?!"
"Asi mi neuvěříš, že zazvonil na dveře, akvárko měl přes rameno a řekl, že pokud ho neubytuju, tak mě sežere, co?"
"To máš teda pravdu."
"Tak dobře. Já ti řeknu pravdu..."
"Já napjatě poslouchám."
"Ehm... víš..."
"Začínám poslouchat ještě napjatěji, lásko!"
"Jde o to, že jeden kámoš jede na dva týdny do Austrálie a jaksi potřeboval... hlídání pro svoji... tarantuli..."
"..."
"Jukkí?"
"...!"
"Jukkí, no tak, řekni něco!"
"Já čekám."
"N-na co?"
"Na to, až zařveš APRÍL."
"Ehm... Promiň, Jukkínku, ale..."
"Nezařveš, co?"
"Obávám se, že ne, ehm..."
"!!!"
"Jukkí, prosím..."
"Tak víš ty co, Jacku?"
"J-Jukkí?"
"Když máš potřebu tu z toho dělat zvířecí hotel..."
"J-Jukkí, já..."
"TAK SI V NĚM MŮŽEŠ SPÁT SÁM!"
"Ale..."
"Nečekej, že bych se v následujících čtrnácti dnech objevil v ložnici!"
"A-ale..."
"A když jsme u toho, nečekej ani to, že mě ukecáš k SEXU!"
"Jukkí, takhle nemluv, děsíš mě!"
"A pokud bys mě hledal... spím u maminky!"
"A-ale..."
"Máš s tím nějakej problém, JACKU LEOPARDE?!"
"N-ne, lásko. Jen..."
"ANO?!"
"Myslíš, že by vadilo, kdybych občas zaskočil na návštěvu?"

Žádné komentáře:

Okomentovat