sobota 6. dubna 2013

Song for the Broken-Hearted 4/29

Moje ústa se rozevřela do širokého zívnutí. Rozkošnicky jsem se na posteli protáhl. Bože, to byla noc. Ta holka byla úžasná. Kruci, vždyť já neznám ani její jméno. No nic, pomyslel jsem si, když jsem otevřel oči a rozhlédl se po pokoji. Byla pryč. Ovšem, vlastně jsem ani nečekal, že zůstane. Ony nikdy nezůstávaly, ale tahle se zdála být jiná. Jako první holka po mnoha letech mě donutila zvolnit tempo sexuálního aktu. A díval jsem se jí při tom DO OČÍ, což já nikdy nedělám. A neustále jsme se líbali, protože její rty mě přímo magneticky přitahovaly. Vlastně jsem se při milování s ní cítil úplně jinak než obvykle...
S těmito myšlenkami v hlavě jsem zamířil do koupelny. Nahý, vždyť Natalia má Camillu přivést až za hodinu. Probudil jsem se před devátou, to je zázrak, uvědomil jsem si, když jsem na své kůži pocítil proud horké vody. Další spousta úvah poletovala mou myslí. Nikdy jsem nepochopil, proč zrovna já musím tolik přemýšlet. A taky proč se všem v mém okolí zdá, že nepřemýšlím vůbec.
Vylezl jsem ze sprchy, otřel se a oblékl do hebkého županu. Růžového, nemohl jsem si pomoct. Miloval jsem tuhle trošku luxusu po ránu. Jenže jsem si ji většinou musel odpustit, protože tu byla-
"Tatí!" vypískla Camilla. Zůstal jsem bez hlesu stát ve dveřích kuchyně, kde jsem si ještě před okamžikem chtěl uvařit svou ranní kávičku. Zcela automaticky jsem svou malou objal, když se ke mně přihnala. Mé oči ovšem zíraly ke kuchyňskému sporáku. Stála tam ONA, holka ze včerejšího večera.
"C-Cami, jak ses sem dostala?!" vyrazil jsem ze sebe nakonec.
"Asi před hodinou ji přivedla tvoje přítelkyně," vysvětlila mi ONA. "Teda bývalá. Nejdřív jsme si s Camillou hrály a vybalovaly její věci, ale když jsme tě slyšely jít do koupelny, rozhodly jsme se, že ti půjdeme udělat snídani. A pak z tý malý vypadlo, že taky ještě nejedla, tak dělám jídlo pro všechny."
"Natalia ji tady jen tak nechala?" zamrkal jsem šokovaně. "Jen tak? Vždyť tě nezná! Co kdybys byla šílená únoskyně dětí a já ležel spoutanej v ložnici, neschopnej ji upozornit, co jejímu dítěti hrozí, když ti ho vydá?"
"Jsi ukecanej," zasmála se.
"A víš co, tatí?" zalomcovala malá mou rukou. "My se jmenujeme stejně!"
"Ne, nejmenujeme," ohradil jsem se. "Já jsem přece-"
"Ale ne ty a já! Tatí, ty jsi popleta!" pohodila malá otráveně hlavou. "Ona a já!"
"Co?!" vytřeštil jsem zmateně oči.
"Pojď blíž, Kristiane," pokynula mi ONA. Poslechl jsem.
"Hele, já nevím, jestli je ti jasný, kdo já jsem, ale já každopádně nemám ani tušení, kdo jsi ty," přiznal jsem tiše, aby nás Camilla neslyšela.
"Ty jsi Sir Christus, kytarista Negative. Váš včerejší koncert jsem zmeškala jen kvůli tomu hajzlovi, kterej mi dneska ráno napsal, že má jinou," zavrčela.
"Takže jsem měl-" ů---
"Sklapni," sykla. "Já jsem Camilla. Tvař se, že jsi to už věděl. Malá myslí, že jsem tvoje nová přítelkyně."
"A ty jí to nevyvracíš, co?" ušklíbl jsem se.
"Ale našly jsme jeden rozdíl mezi náma, tatí!" ozvala se znovu Camilla.
"Věk?" zamrkal jsem pobaveně, i když té starší Camille mohlo být sotva něco přes dvacet.
"Né!" zahihňala se Camilla. "Jak mi říkáš?"
"No přece Cami," usmál jsem se na ni. "A co jako?"
"Mně říkají Milla," řekla druhá Camilla. "Jak ale víš, ty popleto," dodala významně.
"No jo, jasně. Vím," pokýval jsem horlivě.
"Odpoledne se pohádáme, jasno?" informovala mě Milla. "Po obědě půjdu jakoby na nákup. Až se vrátím, vymyslíš si nějakej důvod k hádce. Pak odejdu. Prásknutí dveřma a tak. Tomu porozumí ví než tomu, že jsem byla jen sex na jednu noc."
"Dobře, to chápu," usmál jsem se. "A k tomu sexu... Byla jsi úžasná."
"Zavři hubu, Kristiane."
"Ty nechceš, abych to udělal."
"Byl jsi perfektní."
"Já vím."

Žádné komentáře:

Okomentovat