pátek 5. dubna 2013

Trojka

Počet slov: 570

"Ehm, hm..."
"Hm?"
"Ehm... Dobrý ráno, Jukkí."
"Dobrý ráno, prdelko."
"!!!"
"Co? Já nic neudělal!"
"Uf..."
"Ale ty jsi vypadal nějak nejistě, když jsi přišel."
"Nejistě? Ale kdepak! Ehm, lásko..."
"Ano?"
"Poslyš, ty sis všiml, že v naší posteli se válí Jonne?"
"No... jo."
"Bezva. A že je nahej, toho sis taky všimnul?"
"Vzhledem k tomu, že jsem se vzbudil s rukou v jeho rozkroku, se toho všímalo poměrně snadno."
"Jo. Jasně. Takže..."
"Kafe, prdelko?"
"Ano, prosím. Jukkínku, zlatíčko?"
"Ano, prdelko?"
"Takže ten erotickej sen o tom, jak jsme si s Jonnem dávali naprosto FAMÓZNÍ trojku, to..."
"To nebyl sen, správně, Juhí."
"Ani to, jak jsi byl mezi náma?"
"Ach, tak to sen byl."
"Škoda."
"To byl můj SPLNĚNEJ sen..."
"Jo tak. A to, jak jsi mě šukal a on mi ho mezitím kouřil?"
"Udělal ses fakt parádně, prdelko."
"Ta malá blonďatá ŠTĚTKA!"
"Ale, copak ti vadí?"
"Jasně jsem řekl, že ho NEBUDEME utěšovat tím způsobem, jakým on se tak rád dává utěšovat!"
"Jo, prdelko. A tohle tvý předsevzetí vzalo pekelně rychle za svý ve chvíli, kdy ti rozepnul kalhoty a začal na tebe používat tu svoji božskou pusinku..."
"Počkej. Proč mi pořád říkáš prdelko?!"
"Ty si nevzpomínáš, jak jsi mě včera PROSIL, ať ti tak říkám, protože to prostě miluješ? A jak nechceš, abych ti tak říkal jen tehdy, když myslím, že se naštveš, ale abych ti tak říkal pořád? No, Juhí... Tak jsi odteď moje prdelka."
"Aha. Kurva. Já musel bejt ale mimo! Nedokážu si představit, že bych takovou kravinu řekl jako příčetnej!"
"Takže... Ty... ty nechceš..."
"Jukkí?"
"Nechceš, abych ti říkal prdelko?"
"Jukkínečku?"
"..."
"Jukkí, neplač..."
"Ty mě vůbec nemáš rád!"
"C-co? Nemám tě rád jen proto, že nechci, abys mi říkal PRDELKO?"
"Ano!"
"Bože..."
"Já měl takovou radost, že se ti ta přezdívka líbí!"
"Jukkínku-"
"A tobě se nelíbí! Ty ji nemáš rád! Ty nechceš být moje prdelka!"
"Jukkí..."
"Nedotýkej se mě!"
"Jukkí, tak dobře, dobře. Chci být tvoje prdelka. Ale jen v soukromí, dobře?"
"S-soukromí?"
"Dokud budeme v tomhle bytě, můžeš mi říkat prdelko třeba v každý větě. Ale jestli mi tak řekneš někde venku nebo před klukama, tak..."
"Tak?"
"Tak jsi tejden bez sexu!"
"Och."
"No? Bereš?"
"Ano, prdelko!"
"Jukkí, mám ti říct tajemství?"
"Jasně!"
"Miluju to, když mi říkáš prdelko."
"Juhí, já to věděl!"
"A mám ti říct ještě jedno?"
"Ano, lásko!"
"Nejradši bych si tu malou blonďatou kurvičku nechal."
"No, prdelko, to půjde těžko."
"Jakto?"
"No, když jsi včera odpadl, Jonne mi řekl, že už se rozhodl, že se nebude bránit těm citům, co chová k Juhovi, a že, ehm... S ním začne randit."
"Aha. Sakra. A já doufal, že mu ta deprese ještě pár dní vydrží."
"Ehm, říkal ještě něco."
"Ano?"
"Že tohle byla ta nejlepší trojka, co kdy zažil."
"Aha, a to pro nás znamená?"
"No, Juha taky není zrovna svatoušek."
"Aha. Hm, to zní slibně..."
"Takže to chápu správně, že bys proti čtyřce nic nenamítal, prdelko?"
"Ani náhodou. Myslíš, že budou mít večer čas?"

Žádné komentáře:

Okomentovat