sobota 20. dubna 2013

Vzdychání

Počet slov: 439

"Drahoušku, jsem doma!"
"Mňau!"
"No ahoj, Sallinečko… počkej, jen si zuju botičky, hned se ti budu věnovat, koťátenko moje…"
"Mňáu…"
"Hele, tenhle pohled si schovej! To ses naučila od Japíka?!"
"Mňau…"
"Sakra, kotě, vždyť víš, že nemůžu odolat, když se mi takhle otíráš o ruku."
"Vrrrn…"
"Tak pojď. Najdeme Japínečka, ano?"
"Vrn."
"Japí? Zlatíčko? Jsi v obýváku?"
"PŠT!"
"Cože?"
"Tiše, blbečku!"
"???"
"Hodnej. Ahoj, zlatíčko."
"A-ahoj, Japí… Ehm… Proč tady slyším… Vzdychání?"
"To je z telefonu."
"Fajn, proč slyším vzdychání z telefonu?"
"Protože… slyšíš."
"Ty voláš na erotickou linku, nebo co?"
"No, dalo by se říct, že erotická linka volá MNĚ."
"Počkej, to nechápu."
"Tak se koukni na displej."
"JONNE?!"
"Neječ!"
"Jak nemám ječet, když… Proboha, to je Jonne s rudovláskem?!"
"No, skoro to tak už i vypadá, nemyslíš?"
*Ach, JUHO!*"Jo, Japí. Vypadá. Ale jak…"
"Vím já? Asi padli na postel, ovládaný svojí nezměrnou vášní, a… NĚJAKOU částí těla se jim povedlo na mobilu začít vytáčet moje číslo."
"Nechci vědět JAKOU částí."
"No, tak to já taky ne, pusinečko."
*Jonne!*"Hm, ale to jejich vzdychání je vlastně… docela sexy."
"A proč myslíš, že jsem to rovnou nepoložil, když mi došlo, co tam dělají?"
"Hm, ty moje malá úchylná…"
*PŘESNĚ TAM!*"Proč mám jen pocit, že vzdychání se nám pomalinku mění na STÉNÁNÍ?"
"Protože to tak je, prdelinko."
*Proboha, JONNE!*
*Juho! Juho, pokračuj takhle ještě chviličku a já přísahám, že se UDĚLÁM!*"A nebude sám."
"No PRDELKO!"
"No co? Jsou hrozně… sexy… vrau…"
"Hm, chtěl bys taky takhle vzdychat?"
"To víš, že ano, pusinečko moje…"
*JUHO!*
*Ach, blondýnečko moje.*
*Mrdej mě, rudovlásku!*
*Pracuje se na tom…*
*JUHO!*
*JONNE!*
"…"
"Je tam nějaký podezřelý ticho, co, prdelinko?"
"Jo, taky se mi zdá…"
"Proboha. Mi fakt chceš říct, že jsme poslouchali, jak…"
"Si to ti dva rozdávají?"
"Tak nějak."
"Myslím, že ano."
"No, stálo by za to je někdy pozvat…"
"Mňau?"
"Teď ne, Salli. Teď je Jukkí nadrženej."
"A Juhí jakbysmet."
"Ach, prdelko… Nechceš se uklidit do ložnice?"
*ANI SE NEHNĚTE!*"C-cože? JONNE?!"
*Jo, Kristianku. Tady Jonne.*
*A Juha. Ahoj, pánové.*
*Upřímně doufáme, že jste si užili představení.*
"Představení?!"
*Ale no tak, Jacku. Vážně sis myslel, že OMYLEM vytočíme právě TVOJE číslo a PRÁVĚ ve chvíli, kdy si to jdeme rozdat?*
*Měl jsi pravdu, blonďáčku. Jsou hrozně NAIVNÍ.*
*Tiše, Juho! Chceš to celý zkazit?!*
"Zkazit CO?!"
*Jen jsme se tak chtěli zeptat, Kristianku… a Jacku, dobře… jestli byste třeba nechtěli dneska večer… zaskočit?*
*Na takovou malou, příjemnou… šukačku?*
*Spousta vzdychání…*
*Spousta sténání…*
*Nadržená rudovlasá kurvička…*
 *Nadržená BLONĎATÁ kurvička…*
*Hm, Juho…*
"To jako myslíte VÁŽNĚ?!"
*Samozřejmě.*
*Smrtelně vážně.*
*O takových věcech se přece NEŽERTUJE!*
"Co ty na to, prdelinko?"
"Dneska v sedm?"

Žádné komentáře:

Okomentovat