čtvrtek 23. května 2013

Japonská kurvička 5/7

Dobře, tak jinak. Sohei si MYSLEL, že má vlastní názor...


Tři dny po naší návštěvě u Soheie měli Salvation zkoušku.
Vážně jsem se bál, když jsme tam šli, protože, no... Sakra. Co když to bude trapas? Co když se na něj nedokážeme ani podívat, nebo co když on bude uhýbat očima, nebo...
Ale choval se normálně. Naprosto normálně. Jako bychom u něj nebyli. Jako by se nic neřešilo.
Po zkoušce balil přesně stejně tak dlouho, jako já a Japa.
Odcházel s námi.
A když jsme došli na křižovatku poblíž zkušebny, uhnul s námi vlevo.
Bydlí přesně opačným směrem.
Japa si tuhle skutečnost uvědomil prakticky okamžitě, a na jeho tváři se objevil vítězný škleb.
"I hate you," zavrčel Sohei. "I just fucking hate you. BOTH of you."
"Radši bych fucking, bez toho hate," sdělil mu Japa a nonšalantně z kapsy své bundy vylovil krabičku cigaret. "Pokud ti to nebude vadit. Jakože... Nejspíš ne."
"You motherfucker," odsekl Sohei. "Do you know what did you do to me?!"
"Ještě vůbec nic," neodpustil jsem si. "Ale to se brzo změní."
"Shut the fuck up," frkl Sohei a vděčně přijal cigaretu, kterou mu Japa nabídl. "I've spent last three fucking nights just fucking thinking about how much I fucking wanted to do a fucking threesome with you. I've spent fucking HOURS fucking imagining how it would fucking be to be fucked by Chrisu and giving a fucking blowjob to Jack and then to Chrisu and then... You don't even wanna fucking KNOW!"
"Myslíš?" zakřenil se Japa.
"Yes, I do!" vyhrkl Sohei. "You won't believe how many dreams ended with me being blindfolded and handcuffed and... No, you DON'T wanna fucking know!"
"Abych řekl pravdu, teď jsem ještě mnohem zvědavější," olízl jsem si rty. "Jen hezky pokračuj, Soheiku. Měl jsi i roubík?"
"I'm not gonna tell you ANYTHING," sdělil nám Sohei. "Shit, I've already said too much. The only thing that matters is that I fucking hate you, get it?"
"Ale stejně neřekneš ne menší šukačce, pravda?" obtočil mu Japa ruku kolem boků.
"My right arm hurts like HELL after these three days," kousl se Sohei do rtu. "It's too much. I'm just as horny as when I was a teenager."
"To není zase tak dávno," ušklíbl se Japa.
"Yeah, I know. It's been a lot longer for you, right?"
"KRISTIANE!" zaječel Japa, když jsem propukl v hlasitý smích. "Jestli tohohle OKAMŽITĚ nenecháš, tak dneska zamknu ložnici a tebe nechám venku. A budeš moct jen poslouchat, jak to tomu nadrženýmu japonskýmu praseti dělám!"
"Hele! Byl to MŮJ nápad."
"Ne, lásko. Byl můj. Ty jsi mi jen řekl jeho jménem, vzpomínáš? Ale JÁ navrhl trojku!"
"You did WHAT?!" otočil se na mě Sohei.
"To neřeš," mávl jsem rukou. "Vážně bych o tom radši nemluvil."
"O čem? O tom, jak jsem při tvým orgasmu čekal, že uslyším svoje jméno, jako vždycky, a uslyšel jsem úplně jiný? To se ti nedivím, že o tom nechceš mluvit," zašklebil se Japa.
"Oh, shit," vypravil ze sebe Sohei a zastavil se na místě. "And I thought I could trust you when you said there would be no jealousy!"
"A kdo tu žárlí?" zamrkal Japa. "To, že jsem trošku cynickej, neznamená, že žárlím. Tuhle část jsme za sebou měli ještě dřív, než jsme k tobě šli."
"Really?" zamumlal Sohei.
"Fakt," kývl jsem. "A pojď, buď tak hodnej. Protože já ti přísahám, Murakami, že jestli teď vycouváš jen kvůli tomu, že máš POCIT, že Japa žárlí, přísahám, že na další zkoušce se neovládnu a prostě tě PŘEDE VŠEMA opřu o stěnu."
"TY si ho opřeš? A co moje uspokojení?!" ozval se Japa.
"Však ty si najdeš způsob, jak se připojit..." olízl jsem si rty.
"Hm," pokýval Japa. "Ale tak nějak bych to stejně radši v klidu naší ložnice, věříš? Takže, Soheiku..."
"No jealousy, right?"

Žádné komentáře:

Okomentovat