čtvrtek 23. května 2013

Japonská kurvička 6/7

Jo, a dneska už to začne bejt tak trochu, no, trochu víc... žhavý. Aneb když se naše trojice dostala do bytu...


Když se Japa a Sohei poprvé políbili, moje srdce se divoce rozbušilo.
Bylo to ještě v předsíni. Japova klasika, jít na věc dřív, než si vůbec sundá boty. A někdy ještě dřív, než se třeba jen zavřou dveře.
Když se jejich rty spojily, Sohei vytřeštil oči. Nezná Japu... takhle. Nemohl to čekat.
JÁ to čekal.
A nechal jsem ty dva jít dovnitř přede mnou. Někdo musel ty dveře zavřít.
Ovšem Soheiův šok trval jen chvilku. Hodně rychle se náš japonský drahoušek do nové situace vžil. Zavřel oči. Začal Japovi jeho polibky oplácet. Zapojil jazyk. Chytil Japu kolem pasu.
Bylo to, jako by mě něco ovládalo. Jako bych přišel o kontrolu nad svým tělem. Jako by mozek naprosto vypnul.
Udělal jsem pár kroků směrem k nim. Každému položil dlaň na zadek.
Rty se od sebe odtrhly a na mě se zadívaly dva páry očí.
"Tak co, kotě?" zamumlal Japa. "Líbí?"
"Líbí," kývl jsem. "A jak."
"A to je jen začátek," usmál se Japa. "Mimochodem, líbá fakt dobře. Jen si to zkus."
Zkusil. Sakra, jasně, že zkusil.
Soheiovy rty byly něco úplně jiného než ty Japovy. O něco jemnější. O něco míň... sebejisté. Líbal dobře. Ale jinak.
"Ložnice," zavrněl mi do ucha Japa. "Jinak přísahám, že tohle nedopadne dobře."
"Hm... Tobě se zjevně taky líbí, co vidíš, co?" zasmál jsem se.
"No, tak trochu lituju, že nás to nenapadlo o něco dřív," pohladil mě Japa po zádech. "Jste spolu neskutečně sexy. Pochybuju, že my dva vypadáme TAK dobře..."
"Trust me, you two together are the sexiest thing I've ever seen," vložil se nám do rozhovoru Sohei. "You can't imagine how much it turns me on..."
"Myslím, že zrovna to zvládnu dost dobře," zakřenil se Japa. "Tak nezlobte a pojďte do tý ložnice..."
Popadl mě za ruku. Já popadl tu Soheiovu.
Dveře ložnice jsme se zavírat neobtěžovali. K čemu taky. No, možná leda aby toho sousedi TOLIK neslyšeli. Ne, že by to nebyl jen jejich problém.
Když si k sobě Japa přitáhl Soheie a zase ho políbil, tentokrát mnohem vášnivěji, chtělo se mi zakňučet.
Navzájem si sundali trička. Jejich hrudníky se dotkly. Ruce klouzaly po zádech.
Když Japovy rty sklouzly na Soheiův krk, neutekl mi nejistý pohled, který po mně náš baskytarista vrhl.
Usmál jsem se. Snad povzbudivě.
Japova ruka pevně sevřela Soheiův zadek. Uslyšel jsem tiché zalapání po dechu.
Rozepnutí pásků u kalhot.
Japovy rty na Soheiově klíční kosti.
Než jsem se nadál, můj milenec klečel na kolenou a dobýval se do Soheiových kalhot.
Což nebyl přesně ten vývoj událostí, jaký jsem si představoval, ale... Sakra, naprosto mi to nevadilo.
Žárlivost? Ani omylem.
V životě jsem se necítil vzrušenější.
Když se do kalhot dostal (pěkně se mu klepaly prsty, i když na obličeji nedal svoji nervozitu znát) a vzal Soheie do úst, bylo to, jako by mnou projel elektrický výboj.
KURVA...
Nohy samy přešly za Soheie. Ruce hladily břicho a hrudník.
Sohei zrychleně dýchal. Když jsem mezi prsty sevřel jeho bradavku, hlasitě zasténal.
Ucítil jsem ruku na svém rozkroku. A podle úhlu, v jakém byly prsty, a podle toho, jak jistá si byla, jsem věděl, že je Japova.
Sohei otočil hlavu a nemotorně mě políbil.
Japova ruka se sevřela.
"A dost," uslyšel jsem hlas svého přítele. "Jukko, lásko... Chci, abys tu nadrženou japonskou princezničku ošukal..."

Žádné komentáře:

Okomentovat