čtvrtek 23. května 2013

Manažer na útěku 2/29

Negative si pohodlnou cestu domů náležitě užívají...

Jonne se pohodlně rozvalil v sedadle a usrkl z plechovky limonády, kterou si poručil. Rozhlédl se po svém okolí.
"Páni," pronesl. "Tahle první třída je mnohem lepší než ta, kterou jsme letěli sem!"
"Já bych řekl, že je úplně stejná," konstatoval Nakki a pozvedl svou sklenici whiskey.
"Ale je to tu bezvadný..." uvelebil se Christus na svém místě.
"Natolik bezvadný, že mi ani nechceš sedět na klíně," zabručel Antti.
"Pět minut," mrkl Christus. "Pak jsem hned u tebe, lásko."
"Dobře," vzdychl Antti a zadíval se na růžový deštníček trčící z jeho drinku. "Ale uznávám... To, že se Tommi zbláznil do rudovláska, mělo jen výhody."
"Jasně. Myslel na něj, zapomněl zarazervovat letenky, letělo se první třídou. Utekl s ním, měl už předem výčitky svědomí, letí se první třídou..." zamručel slastně Jay. "No, snad se na něj rudovlásek nevykašle moc brzo. Když bude Tommík vyčerpanej sexem, bude roztržitej..."
"A skončíme se soukromým letadlem!" zasmál se Nakki.
"Nebo na turné bez tourbusu," zamumlal Larry, který právě upíral pohled na své třesoucí se ruce.
"Ty už máš zas nikotinovej absťák, co?" frkl Jay.
"Žvejkačky došly," konstatoval Larry.
"A sakra," ušklíbl se Nakki.
"Víte, co mi teď vrtá hlavou?" nadhodil Larry. "Proč jsme neviděli žádný náznaky? Vždyť to... vůbec nevypadalo, jako by Tommi po Juhovi nějak extra šel. A najednou s ním zdrhne..."
"Promiň, Larríku, že ti kazím iluze," zaculil se Christus. "Ale já to viděl. Vždyť si to při natáčení klipu rozdávali v tý občerstvovací maringotce!"
"A to nevím proč?" zamrkal Antti.
"Nebo já?!" napřímil se Jonne.
"Protože Juha vyhrožoval, že když to vykecám, bude Anttíska celou noc šukat tak důkladně, až se můj Ďáblík radši dobrovolně stane HETEROSEXUÁLEM!"
"Noc? To bych vydržel."
"A následující den."
"Kristianku, ty jsi tak úžasnej, že umíš udržet tajemství!"
"Já vím, Ďáblíku," vstal Christus ze svého sedadla a posadil se na Anttiho klín. "Přece bych nedovolil, aby mýho MANŽELA jen tak šukala nějaká rudovlasá štětka."
"Neříkej Juhovi štětka!" vyjekl Jonne.
"Proč?" pozvedl Nakki obočí. "Kdybych měl spočítat, kolikrát ses o něm takhle vyjádřil ty OSOBNĚ..."
"Ale teď se nemluví o mým milenci, ale o příteli mýho bratra!"
"Nemyslím, že Juha by s tímhle označením-"
"A kdy se vlastně z Tommiho stal teplouš?" zeptal se Larry. "Pokud já vím, nikdy nebyl právě na větvi z toho, že Jonne chrápe s Villem... Juhou..."
"No, asi je rudovlásek natolik dobrej, aby v chlapech probouzel jejich dlouho a hluboko ukryté pudy a ukazoval jim, že ve skutečnosti nejsou ani zdaleka tak heterosexuální, jako mysleli," poznamenal Christus.
"Pudy? Lásko, já ti ty tvý knížky fakt seberu!" pohrozil Antti.
A než Christus stačil odseknout, první třídou zaznělo tlumené zakňučení. Pak o něco hlasitější. A pak...
"V... V:.. V... Viivi!"

Žádné komentáře:

Okomentovat