čtvrtek 23. května 2013

Manažer na útěku 27/29

Někdy všechno nevyjde úplně tak, jak bylo v plánu...

O devětačtyřicet minut později dopadli všichni členové výpravy do trávy na prostranství před chatkami. Všichni až na jednoho. Ten zůstal stát a začal si protahovat během unavené nohy.
"Ach, Bože..." zakňučel Christus, když k onomu člověku vzhlédl. "Ten musí mít ale výdrž v posteli!"
"Ticho!" štěkla Ansa, bledá jako stěna. Pak najednou pomalu klesla do trávy.
Výprava téměř synchronizovaně zamrkala.
"To máš za to, mrcho!" ulevil si Nakki. "Tři kolečka takovým tempem..."
"Počkejte!" vyhrkl Antti. "Ono to s ní fakt seklo?!"
"Už to tak bude," pokýval Jay, který ležel nejblíže k manažerce.
"A dejchá?!" vytřeštil Tender oči.
"Bohužel," zavrčel Ardé.
"Ticho!" sykl Antti a vyškrábal se na nohy. "Kdyby se ptala, šel jsem jí pro vodu!"
Nato baskytarista odběhl. Obyvatelé tábora se na sebe zmateně zadívali.
"To asi znamená, že Larryho hereckej výkon už nebude potřeba," ušklíbl se Jann. "Sláva. Stejně by to zkazil."
"Hele, nekritizuj laskavě mýho kytaristu!" zvedl Jonne prudce hlavu. "Nebo už ode mě nebudeš moct čekat žádnej sex!"
"To nevydržíš, blondýnko, a my OBA to víme," usmál se sladce Jann. "O půlnoci v mý chatce?"
"Lubrikant ještě máš?" kousl se Jonne do rtu.
"Áno, zlatíčko," kývl Jann.
"MOC INFORMACÍ!" vyhrkl Ardé. "Wilde, ohledně tohohle máme jasnou dohodu!"
"Tohle stejně nechápu," naklonil Ville hlavu. "Jak je možný, že Antti, do kterýho by to nikdo neřekl, je buzna, a tahle blejskavá ŠTĚTKA je hetero?!"
"Za prvé bych ocenil, kdybys mě nenazýval štětkou," prohrábl si Ardé dramaticky svůj účes prsty. "A za druhé, nejsem hetero, jsem BISEXUÁLNÍ. Jen nesnáším, když ON přede mnou žvaní o svejch milencích!"
"Závidí, že sám žádný nemá," objasnil Jann.
"To je jen hnusná pomluva!" založil Ardé ruce na prsou.
"Ne, Ardísku, to je čistá pravda a ty to víš," zaculil se Tender.
"Chtěl by taky lover lover lovera..." zasmál se Jann. "Ale on žádnýho nemá, kdežto já jo..."
"Tak hele, Wilde..."
"Ticho!" okřikl je Nakki. "Naše šéfka se probouzí."
"Kdo?" zamrkal Ville.
"Jonne, nerad ti to říkám, ale tvůj bratr je idiot," vzdychl Jann.
"Wilde, nerad ti to říkám, ale o půlnoci mě nečekej," ušklíbl se Jonne.
"Dobře. Tak v jedenáct, zlato," řekl Jann a poslal Jonnemu vzdušný polibek.
Ansa zasténala a velmi pomalu se posadila.
"Co se... děje?" zeptala se zmateně.
"Omdlela jste, madam," sdělil úslužně Jann.
"C-co?" zamrkala Ansa. "Jak... to?"
"Asi kvůli tomu všemu řvaní na nás během toho běhu," konstatoval Jay.
"Na nic jsem se tě neptala, Heimonene!" zasyčela Ansa. "Pomozte mi vstát!"
"A neměla bys třeba chvíli odpočívat?" nadhodil Jonne.
"Antti ti už šel pro pití," informoval manažerku Christus. "Co chvíli by se měl... Hele, už se vrací!"
Ansa se otočila.
"Aatamila! Kdo ti dal svolení odejít?!"
"Nesu vodu, madam!" zasalutoval Antti a podal Anse litrovou lahev. "Přimíchal jsem do ní zvláštní povzbuzující směs, kterou jsem našel v kuchyni, madam!"
"Dej to sem," sebrala mu Ansa lahev z ruky. Pak vypila dobrou polovinu obsahu.
Antti. Který teď stál za jejími zády, se usmál a mrkl.
"Sakra, já mám ale žízeň!" vydechl Ville. "Anso, myslíš, že bych-"
"Prosím," podala mu Ansa lahev. "Zbytek okamžitě vstane! Jde se cvičit na překážkovou dráhu!"
Manažerka myslela, že šok osazenstva tábora je způsoben jejím sdělením. Faktem ale bylo, že všichni nevěřícně sledovali, jak Ville Liimatainen právě vypil druhou polovinu vody s prášky na spaní.
"Jonne?" ozval se Jann, zatímco pod vedením mírně se potácející manažerky vyrazili k překážkové dráze. "Já ti to FAKT nerad říkám, ale..."
"Neříkej to," zavrtěl Jonne hlavou. "Můj bratr JE idiot."

Žádné komentáře:

Okomentovat