čtvrtek 23. května 2013

Manažer na útěku 5/29

Správně, Jonne není právě dvakrát šťastný...

Jonne seděl ve zkušebně a zíral na svou plechovku piva. Jakkoliv by na jejím místě radši viděl lahev vodky, tohle asi muselo stačit.
Celé dopoledne strávil sledováním toho, jak zeď mezi ložnicí a pokojem pro hosty vibruje a otřásá se. Asi už pomalu začínal chápat, proč se Kristianovi hosté pokaždé skoro zblázní.
Z myšlenek ho vytrhlo poklepání na rameno. Jonne zvedl hlavu a i navzdory tomu (i když, možná to bylo právě DÍKY tomu), že všude kolem ní se vznášel hustý dým, Jonne poznal, že osoba, která touží po komunikaci s ním, je...
"Ano, Larry?" pozvedl Jonne obočí.
"Asi netušíš," vydechl Larry další část své kouřové clony, "co tady děláme, co?"
"Podle mě," ozval se Christus, jehož mysl byla po sexuálním maratonu čistší a bystřejší než obvykle, "to zavání novým manažerem. Tommi má plný ruce... práce se šukáním rudovláska, navíc se nachází na druhý polovině týhle planety, takže..."
"Hele, počkat," podrbal se Jay na hlavě a vrhl varovný pohled po Jonnem, který už už chtěl začít natahovat. "Ta zpráva, která nám přišla, byla od Ansy. Jak ona ví, že je Tommi... na útěku?"
"No... řekl jí to?" navrhl Antti.
"Jestli to bylo jako ten dopis nám..." zasmál se Nakki.
I Jonne na chvíli vypadl ze své role zhrzeného milence a zahihňal se.
"Jen si to představte," pronesl. "Má drahá bývalá drahá. Bohužel ti musím sdělit, že jsem si byl nucen udělat menší volno. Odcestoval jsem proto na Havaj, ale ne, nechci, abys přijela za mnou. Mám tu svou rudovlasou společnost, která je nejen mnohem lepší v posteli, ale také netráví čas tím, že mě poučuje o tom, jak lépe zvládat Negative či libovolnou jinou kapelu. A je to muž. Což, jak jsem zjistil, mi vyhovuje mnohem více. P.S. Tímto se ti velice omlouvám za to, že jsem ti překazil vztah s Laurim. Byl bych rád, kdyby ses k němu pokusila vrátit. Nic jiného než TEBE si ostatně nezaslouží."
Larry se málem udusil právě vdechnutým kouřem a Antti se smíchy skácel z opěradla gauče, kde předtím seděl.
"Ale počkat, počkat!" chechtal se Christus. "Taky jí to mohl dát vědět Juha! Něco jako... Drahoušku, jakkoliv mě nesnášíš, jsem to já, kdo ti musí sdělit tu smutnou zprávu, že tvůj milenec se ti už nevrátí. Má totiž novou lásku, a to sice mě. Ano, slyšíš správně. Celé ty měsíce jsi souložila s GAYEM! Přeji ti příjemnou dlouhou sprchu. A mimochodem, dal bych krk na to, že tebe nikdy neošukal tak parádně jako mě!"
"Počkej, to má háček," pozvedl Jonne ukazovák. "Juha nikomu nedovolí, aby ho šukal!"
"A to snad Ansa ví?" mrkl Nakki.
"Teď už ví," ozval se za nimi ledový hlas.
"Kurva!" vyjekl Jay a prudce nadskočil.
"Tak bych ji neoznačoval," odkašlal si opatrně Jonne. "Podle toho, co párkrát říkal Tommi-"
"BAVÍTE SE?" zvýšila Ansa hlas, když Nakki vyprskl smíchy.
"Ne, madam!" zasalutoval Larry a prudce Nakkiho kopl do kotníku. Klávesák zavyl a skácel se.
"Dobře," kývla Ansa a zavřela za sebou dveře. "Pánové, mám na vás jen chvíli. Mám schůzku s dalšími kapelami, které spadaly pod vašeho přihřátého manažera. No, jak vám možná došlo, jdu vám představit manažera nového."
"Měl jsem pravdu!" zatleskal Christus.
"No... Kde ho máš?" rozhlédl se Jonne.
Ansa se usmála.
Chvíli bylo ticho.
Pak Antti polkl.
"Ale do prdele..."

Žádné komentáře:

Okomentovat