čtvrtek 23. května 2013

Manažer na útěku 6/29

Negative mají menší potíže. Což znamená, že udělají co?

Toho večera seděli členové Negative kolem konferenčního stolku v Anttiho a Christusově bytě. Uprostřed skleněné desky ležela Jonneho nadevše milovaná Nokča.
A šestice se právě nepokoušela dovolat nikam jinam než... na Havaj.
A po osmém pokusu se v telefonu (nastaveném, přirozeně, na hlasitý odposlech) ozvalo nespokojené zamručení.
"Přání?" zívl Tommiho hlas.
"Tommíku!" vyhrkl Jonne. "Konečně!"
"Díky BOHU!" vztáhl Christus ruce k nebi.
"Kristiane, došly ti románky, že jsi přešel na duchovní literaturu?" pozvedl Nakki obočí.
"Tak hele, jméno boží bere nadarmo takřka furt!" hájil svého manžela Antti. "A neříkej mu Kristiane! To můžu jen já!"
"Lásko, ty ses za mě postavil!" rozzářil se Christus. "A sám od sebe!"
"Nemluvte přede mnou o stavění!" okřikl je Jay.
"Do prdele!" vytřeštil Larry oči. "Já se zapomněl někde stavit pro cíga! Mám už jen dvě krabičky!"
"Já mám něco málo v nočním stolku," řekl Antti. "Jestli chceš-"
Ale to už Larry mizel ve dveřích.
"Vy si ze mě musíte dělat legraci!" zaznělo z telefonu. "Jste tam VŠICHNI?!"
"Ne, Larry teď hledá mý cíga," konstatoval Antti.
"Ježiši KRISTE, kurva, já budu ZVRACET!" zaječel v tu chvíli Larry.
"Ďáblínku, myslím, že našel tvou hračku," zaculil se nevinně Christus.
"Kluci, PODÍVEJTE," pronesl důrazně Tommi. "Ačkoliv vás nesmírně rád slyším, tak pokud nemáte nic důležitýho, co byste mi chtěli říct, docela rád bych tenhle hovor ukončil. Protože, víte, já tu mám pár jinejch věcí na práci! Tedy, jmenovitě jednu. Ale je kurevsky nadrže... Ách, Bože. Juho, sakra, vydrž chvíli! Snažím se TELEFONOVAT!"
Šestice členů Negative (neboť Larry už se, spolu se svými dvěma cigaretami na uklidnění, navrátil z ložnice) by mohla přísahat, že v pozadí slyší slovo 'nezájem'.
"My MÁME něco důležitýho!" vyhrkl Nakki.
"Tak to řekněte rychle!" zabručel Tommi. "Juho!"
"Kruci, vážně si to musíš rozdávat s mým bejvalým a zároveň se mnou telefonovat?!" vykřikl Jonne.
"Ne, zlato, telefonovat nemusím."
"POČKEJ!" zaječel Antti.
"Tak to vysypte. A honem, pokud nechcete... JEŽIŠ..."
"Tommi, VRAŤ SE!" zavyl Larry. "Ona chce bejt náš manažer! Chce nás vycvičit, určitě to má v plánu! Na zítra nás svolala do zkušebny, že prej nám řekne podrobnější podmínky spolupráce! A tak ošklivě se dívala na moji cigaretku! Tommi, já se BOJÍM!"
"Taky říkala, že přijdou... vybraní členové jiných kapel, Tommi!" postěžoval si Nakki. "Tohle zavání další vojnou!"
"Ale dědeček jel na dovolenou!" upozornil Antti.
"Jo, po tom, co tady minule strávil víkend. Říkal něco o Iráku a první linii..." zamyslel se Christus.
"To jen tak plácnul," mávl Antti rukou. "Máma říkala, že vyrazil do chatky v Laponsku..."
"Ach, tak to jo," pokýval Christus.
"PÁNOVÉ," zavrčel popuzeně Tommi. "K problému."
"Co chceš víc slyšet? ONA je náš problém!" zakňučel Jonne. "A víš, jak se staví ke gayům! Antti s Christusem jsou aspoň částečně za vodou, protože jsou oficiálně MANŽELÉ, ale já... Tommi, co když mě bude chtít převychovat?!"
"Nemyslím, že by se jí to mohlo... BOŽE MŮJ!"
"Sakra, Tommi!" okřikl ho Jonne. "Já se ti tady zpovídám! Řekni tomu šílenýmu rudovlasýmu... Řekni tý svý nymfomance, ať ti ho vytáhne ze zadku a nechá tě aspoň chvíli na pokoji!"
"Jo, to bych mohl, až na to, že..." Tommi zavzdychal. "Víte, když se takhle projíždí, není k zastavení. Asi si už pěkně dlouho neužíval takhle..."
"Takhle? Co myslíš tím... Tak MOMENT! Juha ti dovolí, abys ho ŠUKAL?!" vykřikl Jonne.
Ale nebyl to Tommi, kdo vzápětí odpověděl.
"Dovolí? Ne, já to VYŽADUJU, blondýnko," zazněl Juhův hlas, udýchaný a sexy. Jonnemu se zježily chlupy na zátylku. "To víš..." dodal Juha a tiše vzdychl. "Občas je dobrý měnit starý zvyky..."
"Ta zatracená děvko..." ušklíbl se Jonne.
"Ach, děkuji. Uznání vždycky potěší. Hm, Tommi..."
"Kylmänene, dej nám zpátky našeho manažera!" okřikl ho Jay.
"No, víte, jak vám to..." zamumlal Juha. "No, prostě teď to tu teprve dostává ty správný grády. Takže teď ho rozhodně nedostanete. Soustředí se na jiné věci... ÁCH!"
"Počkej, my ale musíme vědět, kdy Tommi-"
"Pár dní to s ní vydržíte!" sdělil Jonnemu Juha. "A za pár dní jsme zpátky v Tampere. Jako na koni!"
"Neodvažuj se to-"
Ale Juha už zavěsil.
Členové Negative se na sebe zoufale zadívali.
"Pár dní. Je to jen pár dní!" řekl s nadějí v hlase Christus.
"Jo. Celejch pár dní!" zavřel Jonne zoufale oči. "Já ho tomu Juhovi useknu, až se vrátěj!"
"No, z toho, co jsem vyrozuměl," zamyslel se Nakki, "by to náš problém tak zcela nevyřešilo."
"Máš recht," pokýval Jonne. "Ale jehla a nit by třeba..."
 

Žádné komentáře:

Okomentovat